Nissan GT-R promijenio je način na koji gledamo na superautomobile najviše jer je po, uvjetno rečeno, pristupačnoj cijeni nudio performanse deseterostruko, pa i više, skupljih automobila
Ako Japanci planiraju nastaviti uspješan niz, ne preostaje im druge nego iznova redefinirati pravila igre. Da bi idući GT-R mogao biti hibrid, šuškalo se i prije, a sada 7Tune prenosi sken neimenovanog japanskog časopisa u kojem nam sugeriraju da bi benzinsko električni sklop mogao raspolagati s više od 800 KS!
Navodno bi iduća generacija zadržala postojeći biturbo punjeni V6 s 580-ak KS koji bi u Nissanu dopunili regenerativnim hibridnim sustavom s tehnologijom KERS od kakvih 250 -ak KS.
GT-R i dosad nije bio najlakši automobil u klasi, a bojimo se da bi ga hibridni sklop mogao dodatno otežati. No kad u obzir uzmemo za što je Godzilla bila sposobna sa 560 KS, onda možemo samo zamisliti što će tek biti kad sva četiri kotač pokrene galop više od 800 konja.
Japanci zasad nisu ništa potvrdili ni opovrgnuli, no prve naznake nasljednika trebali bismo uskoro vidjeti.