U posebnom fokusu ovogodišnjeg Ikeina kataloga je život u dnevnom boravku i oko njega, koji predstavlja središte svih dnevnih aktivnosti te je mjesto povezivanja s članovima obitelji i prijateljima
Novi katalog uključuje 14 priča o tri aspekta životnog prostora, među kojima je i Ikea društveni utjecaj. Tako će građani, zavirivši u stranice kataloga, saznati kako ukrasiti svoj dom biljem, neovisno o razini znanja, prostora i vremena te naučiti kako smanjiti otpatke hrane kod kuće. Podsjetimo, Ikea istraživanje o održivim navikama građana Zagreba i okolice kod kuće, otkrilo je prošle godine kako sedam od deset građana Zagreba baca hranu u smeće.
Novi proizvodi u katalogu slave dnevni boravak – srce naše svakodnevice
U novom katalogu, građani će pronaći inspiraciju i pametna rješenja kojima mogu napraviti mjesta za stvari koje su im važne u životu, počevši s dnevnim boravkom. Uz pomoć Vimle modularne sofe građani mogu olakšati organizaciju u svome domu te tako više uživati u druženju sa svojim najmilijima, a uz Eket rješenja za odlaganje napraviti mjesta za uspomene kojih se još dugo žele prisjećati. Kako bi potaknula građane da žive održivije, Ikea u novom katalogu predstavlja i Kungsbacka kuhinjske fronte dizajnirane od recikliranog drveta i plastičnih boca. Ovogodišnji katalog donosi i nove kolekcije, među kojima se ističe Ypperlig kolekcija, dizajnirana u suradnji s danskom dizajnerskom tvrtkom Hay. Ovu će jesen začiniti s 35 novih proizvoda sazdanih od visokokvalitetnih materijala i linearnog dizajna.
Digitalna verzija kataloga
Digitalna verzija kataloga građanima u Hrvatskoj bit će dostupna od početka rujna, a omogućit će detaljnije informacije o proizvodima, uključujući i kratke dokumentarne filmove povezane s tiskanim izdanjem. Digitalna aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti, što korisniku omogućuje smještanje Ikea proizvoda u vlastiti dom.
Budući da su svi ljubitelji dizajna interijera s nestrpljenjem isčekivali nove Ikeine proizvode kojima bi obogatili svoj dom, preporučuje se prije odlaska u trgovine provjeriti raspoložive zalihe na IKEA.hr.
Rezultati Ikeina istraživanja 'Život kod kuće' u Hrvatskoj
- za dvije trećine ispitanika dnevni boravak služi za spavanje, a za više od 70 % njih blagovanje
- u dnevnom se boravku sa svojim mališanima igra 6 od 10 ispitanika
- za polovicu kućanstava uključenih u istraživanje dnevni boravak služi i kao radni prostor
- uz sofu, najčešći detalj u dnevnim boravcima je televizija, i to u više od 80 % kućanstava
- preferirana boja rješenja za odlaganje je bijela, hrastovina te breza
- na preferirani stil dnevnog boravka najčešće utječe kuhinja
- Zagrepčani preferiraju intimniji dnevni boravak, toplije tepihe i dvostruke zastore
- Splićani vole otvoreniji dnevni boravak, lakše tepihe i mekše zastore koji omogućuju cirkulaciju zraka