Isključivo za indijsko tržište Hyundai je minulog tjedna lansirao Eon, ultrakompaktnog mališana kojim Korejci planiraju konkurirati najpopularnijem proizvođaču na tamošnjem tržištu - Suzuki Marutiju
Japanski proizvođač u Indiji drži nevjerojatnih 43 posto tržišta, a sada se Korejci nadaju kako će najvećom dužinom (3.495 mm), međuosovinskim razmakom (2.380 mm) i prtljažnikom (215 litara) u klasi, kao i statusom najekonimičnijeg modela (4,7 litara na 100 kilometara), preoteti Maruti Suzuki Altu barem dio tržišnog kolača.
Eon pogoni 0,8-litreni, trocilindrični benzinac sa 55 KS, koji razvija 75 Nm okretnog momenta, te snagu prenosi na prednje kotače putem ručnog peterobrzinskog mjenjača.
Hyundai očekuje prodaju 140.000 do 150.000 automobila godišnje, po cijeni od 270.000 rupija, odnosno nešto manje od 30.000 kuna prema aktualnom tečaju, no tako je i Tata očekivala godišnju prodaju više od 250.000 Nanoa godišnje po dvostruko nižoj cijeni, pa su im se planovi izjalovili.