Za predstavljanje svoje nove kolekcije za sezonu jesen/zima, švedski modni div H&M angažirao je legendarnu Naomi Campbell
Pod imenom 'Brasserie Hennes', lansirana je H&M-ova kampanja novu modnu sezonu u kojoj glumi ni manje ni više nego britanski top model Naomi Campbell. Ova nova kampanja inspirirana je kultnom pariškom kulturom 'Brasserie de Paris', a H&M je stvorio svoje izmišljeno i čarobno mjesto gdje možete sjediti i popiti kavu i kroasan na otvorenom dok uživate u modnim prizorima s ulicama Pariza.
U kampanji nastaloj pod redateljskom palicom Bardie Zeinaija, 52-godišnja Naomi Campbell utjelovljuje modnu profesionalku iz Pariza kojoj se pridružuje znatiželjna turistkinja, manekenka Jill Kortleve, koja je upravo sletjela u modnu prijestolnicu. S kavom u ruci, Campbell i Kortleve gledaju kako njihove kolegice Jordan Barrett, Paloma Elsesser i blizanke influencerice Molly i Reese Blutstein, izlaze na ulice Pariza u najboljim komadima iz nove kolekcije s potpisom H&M-a.
Ova H&M-ova kolekcija u potpunosti predstavlja pariški stil: klasičan, bezvremenski i bezbrižan. Zvijezde kolekcije su mini suknje, kaputi oštrih linija i čizme u toplim tonovima narančaste, crvene i bordo boje, a osobnost blista kroz kolekciju sa svjetlucavim dodacima, torbama u makro tote stilu i debelim, izražajnim pletivom.
USKORO U PRODAJI