U KAMPANJI 'BUDI JAKA'

Iva Balaban donirala kosu

29.01.2016 u 15:00

Bionic
Reading

Iva Balaban zaštitno je lice Pantene kampanje putem koje će se djeci oboljeloj od malignih bolesti pomoći da dobiju vlasulje od prirodne kose. Pod nazivom 'Budi jaka' Pantene kampanjom želi djeci vratiti samopouzdanje i podržati ih u najvažnijoj životnoj borbi'

Iako joj je godinama duga smeđa kosa zaštitni znak, uspješna poduzetnica Iva Balaban, odlučila je svojim primjerom podržati Pantene kampanju 'Budi jaka'. Pred okupljenima na press konferenciji Ivina dugogodišnja frizerka Teuta Mesaroš je odrezala dio Ivine kose, a kosa će biti donirana za izradu dječjih vlasulja od prirodne kose.

Iva je šišanjem dijela kose preuzela ulogu ambasadorice Pantene humanitarne kampanje 'Budi jaka'. Cilj kampanje je prikupljanje sredstava za izradu vlasulja od prirodne kose koje će potom biti donirane djeci. Kampanja se odvija u suradnji s partnerima, udrugom Kosa ljubavi te trgovačkim lancem dm-drogerie markt d.o.o.

'Rezanje dijela kose je simbolična gesta kojom želim pozvati sve koji su u mogućnosti da kampanju 'Budi jaka' podrže kupnjom Pantene proizvoda u trgovinama dm-a. Ovo je najmanje što možemo učiniti kako bismo djeci pružili podršku. Lijepa i snažna kosa važna je svima nama, a djeci će vratiti barem dio samopouzdanja potrebnog da hrabro nastave svakodnevnu borbu s teškim okolnostima u kojima su se našli', poručila je ambasadorica kampanje, Iva Balaban.

Do sada u Hrvatskoj nisu bile dostupne vlasulje od prirodne kose prilagođene djeci. Vlasulje od umjetnih materijala često kod djece izložene agresivnom liječenju izazivaju dodatne poteškoće poput iritacije kože. A zbog cijene koja se kreće oko 5 tisuća kuna mnogim je roditeljima vlasulja od prirodne kose veliki trošak.

'Pantene i kampanja 'Budi jaka' došli su u najboljem trenutku za nas. Svojim dosadašnjim aktivnostima smo uspjeli potaknuti brojne sugrađane da doniraju kosu, a sada su nam potrebna sredstva za izradu vlasulja. Na našoj listi čekanja je već 10-tak djece, među njima najviše djevojčica, koje je jedva čekaju svoju novu frizuru. Sav naš trud uz kampanju 'Budi jaka'“ dobiva jedno sasvim novo značenje i ovom prilikom želimo od srca zahvaliti tvrtkama P&G i dm-drogerie markt koje će još jednom pružiti ruku potpore djeci', izjavila je predsjednica udruge Kosa ljubavi, Biljana Bjelajac Poznić.

Pantene u SAD-u provodi sličnu kampanju u kojoj se izrađuju vlasulje od prirodne kose za žene oboljele od malignih bolesti, a kampanju podupire glumica Selena Gomez.

'Tvrtka Procter&Gamble i ovom kampanjom potvrđuje svoju predanost društveno odgovornim projektima u sredinama u kojima smo prisutni. Pantene je putem cijelog niza proizvoda posvećen snažnoj i lijepoj kosi, a vjerujemo da ćemo i na ovaj način osnažiti djecu i roditelje u naporima pred kojima su se našli. Kampanjom 'Budi jaka' omogućit ćemo izradu vlasulja koje većina roditelja nije u mogućnosti platiti. Hvala svima koji će svojim sudjelovanjem pridonijeti izradi što većeg broja vlasulja za djecu'“, izjavio je član Uprave Procter&Gamblea za Hrvatsku, Srđan Lisac.

Partner u projektu, trgovački lanac dm-drogerie markt d.o.o., organizira i podržava brojne humanitarne projekte.

'Kampanja 'Budi jaka' nosi iznimno snažnu poruku i ima vrijedan cilj. Ponosni smo što smo dio tima koji će pomoći da djeca dobiju vlasulje od prirodne kose. Naše djelatnice i jedan djelatnik već su donirali kosu. Pozivamo naše vjerne kupce da se uključe te time podrže naše napore kako bismo djeci olakšali teške trenutke', izjavila je Maja Bogdanović, menadžerica za asortiman iz dm-a.