Svake godine modna platforma Lyst analizira na stotine tisuće pretraživanja po različitim šoping stranicama i donosi nam vijesti o najvećim modnim trendovima diljem svijeta
Kako bi pronašli najpoželjnije modne komade na svijetu, platforma Lyst filtrira više od šest milijuna predmeta po količini spominjanja, pretraživanja, pregleda stranica, interakcija i prodaje u tisućama internetskih trgovina, a u obzir također uzimaju globalnu potražnju za specifičnim modnim komadom po količini dostupnih zaliha.
Lyst je upravo objavio treći kvartalni izvještaj za 2019., a u odnosu na prethodni uočene su brojne promjene na ljestvici.
U posljednjem kvartalu desetljeća, GG kožni remen s potpisom Gucci ponovno je postao najtraženiji modni komad, ušavši na listu deveti put u manje od tri godine i drugi put na samom vrhu. U prosjeko je zabilježeno preko 165 tisuća pretraživanja za remenom Gucci od listopada do prosinca postavši najprodavaniji modni dodatak, a ujedno i ozbiljan kandidat za titulu najpoželjnijeg modnog komada desetljeća.
Suprotno remenu s potpisom Gucci, drugi najpoželjniji modni komad u trećem kvartalu 2019. godine ujedno je i potpuno novi komad u Lystovim izvještajima. Riječ je o modelu sandala Gilda s potpisom dizajnerice Amine Muaddi koje su u prosjeku potaknule 60 500 mjesečnih pretraga u razdoblju između listopada i prosinca, dok je istoimeni brend zabilježio porast pregleda za 73 posto.
Samo godinu dana od lansiranja istoimenog brenda, dizajnerica sa Bliskog istoka – koja broji preko 336 tisuća fanova na Instagramu – osigurala si je pravu vojsku slavnih obožavateljica. Krajem prošle godine, Muaddi je najavila kako će dizajnirati obuću za Rihannin brend Fenty, a istoga mjeseca njezin brend na Lystu ostvario je porast pretraživanja za 50 posto.
Također viđene na brojnim 'it' djevojkama današnjice, takozvane Monolith čizme s potpisom talijanskog brenda Prada smjestile su se na visoko treće mjesto najpoželjnijih modnih komada u novom Lystovu izvještaju. Dijelom prošlogodišnje kolekcije brenda, zanimanje javnosti za Pradinim čizmama u studenom je dosegnulo vrhunac, a u ovom tromjesečju potraga za istim porasla je za rekordnih 994 posto.
Na drugom kraju cjenovnog spektra, kupci su također tražili čizme Farylle s potpisom kultnog britanskog brenda Dr. Martens. S pretraživanjima od 151 posto u ovom tromjesečju, Dr. Martens se popeo na 12 mjesto ljestvice najpoželjnijih modnih brendova, a spomenuti model čizmi smjestio se na osmo mjesti ljestvice najpoželjnijih modnih komada u trećem kvartalu 2019. godine.
Papuče Scuffette II s potpisom američke kompanije obuće UGG smjestile su se na deveto mjesto ljestvice najpoželjnijih modnih komada u trećem kvartalu 2019. godine, a predstavnici modne platforme Lyst vjeruju kako su visoko mjesto na ljestvici zaslužile zahvaljujući blagdanskoj sezoni darivanja.
Na posljednje, deseto mjesto na listi najpoželjnijih modnih komada smjestila se pernata jakna s potpisom održivog brenda Arket koji se nalazi u vlasništvu švedskog high street diva H&M.
Najpoželjniji modni komadi u trećem kvartalu 2019. godine
- Gucci GG logo remen
- Gilda sandale Amine Muaddi
- Prada čizme Monolith
- Karirani šal brenda Acne Studios
- Pouch mini torba Bottege Venete
- Spanx tajice od umjetne kože
- Balenciaga torba Hourglass
- Farylle čizme Dr. Martens
- Papuče Scuffette II brenda UGG
- Pernata jakna brenda Arket