Dugo već jedan automobil nije u toj mjeri uzbudio novinarske duhove kao najmanji model iz bavarske tvornice snova - M
Serija 1 M Coupe pripadnike sedme sile oduševila je ponajprije filozofijom izrade. Najmanji M-model izgrađen je od već dokazanih dijelova i po jednostavnoj formuli – turbopunjeni redni šestak sprijeda, ručni mjenjač sa šest brzina u sredini i pogon straga. Ako ovoj kombinaciji dodamo idealan raspored mase na neovisnom sportski podešenom ovjesu, ne treba čuditi to što maleni BMW uživa status ultimativnog vozačkog stroja.
Ipak, ovakvoj jednostavnosti građe konkurencija se suprotstavila sofisticiranošću. Uzmimo za primjer Audi koji kod modela RS3 motor sličnih performansi, no s cilindrom manje, uparuje s automatiziranim mjenjačem i posljednjom generacijom integralnog pogona na sva četiri kotača Quattro.
Koji je automobil bolji? U Autoexpressu su ih, nažalost, odlučili sučeliti samo u pravocrtnom sprintu na četvrt milje, odnosno 402 metra, no ne sumnjamo da će u dogledno vrijeme netko napraviti i opsežniji test dvaju trenutačno najžešćih kompakata na tržištu.
Pogledajte.