Promotivni spotovi za automobile nerijetko su namjerno pretjerani kako bi privukli pozornost kupaca, što nije kršenje zakona. Ipak, vjerovali ili ne, postoji i kategorija 'prepretjeranog'
Nissan je navodno prvi proizvođač u posljednjih dvadeset godina koji je prekoračio preko ove nevidljive crte. Japanci su isprovocirali američko Federalno povjerenstvo za trgovinu reklamom ‘Hill Climb’ u kojoj kamionet Frontier pomaže buggyju da se uspne pješčanom dinom.
Za FTC (Federal Trade Commission) sporno je to što je spot demonstrirao nešto što automobil ne može učiniti.
Tvrde kako je Nissan pokušao zavarati gledatelje prikazivanjem nagiba oštrijim no što on uistinu jest te specijalnim efektima koji su sakrili sajle za povlačenje oba automobila na vrh.
FTC, kako stvari stoje, neće kazniti Nissan ili oglašivačku kompaniju TBWA koja je snimila spot jer su Japanci odustali od prikazivanja.
Pogledajte reklamu i u našoj anketi nam recite slažete li se s tvrdnjama FTC-a da je Nissan njome pokušao zavarati kupce.