NE MIRIŠE NA DOBRO

Jedan od pet muškaraca nikad ne koristi dezodorans

16.09.2011 u 10:53

Bionic
Reading

Unatoč sve većem broju kozmetičkih proizvoda za muškarce na tržištu, jači spol nije sklon koristiti ih, pokazuje novo istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji. Ipak, mlađe generacije muškaraca više se njeguju od svojih očeva

Jedan od pet muškaraca priznaje da nikada ne koristi dezodorans ili bilo koju vrstu spreja za tijelo, a isti postotak nikada ne pere kosu šamponom, navodi Daily Mail rezultate istraživanja higijenskih navika Britanaca koje je naručila jedna

kozmetička kompanija. Čak 30 posto muškaraca ne želi koristiti gel za tuširanje, a 17 posto muškaraca nikad nije stavilo preparat za zaštitu od sunca. Onima koji se redovito njeguju privlačnost suprotnom spolu nije glavni motiv, nego činjenica da im njegovano tijelo daje veće samopouzdanje.

Mlađe generacije troše čak 50 posto više na kozmetičke preparate i sredstva za higijenu od generacije svojih očeva. Ipak, mnogi su (posebno mlađi) muškarci spremni prihvatiti proizvode koji su se prije smatrali namijenjenima isključivo nježnijem spolu. Naime, više od 40 posto muškaraca tvrdi da koriste losion za tijelo, kremu za ruke ili hidratantnu kremu. Stručnjaci taj trend opisuju frazom 'metroseksualac je odrastao'.

'Velike kozmetičke kompanije poput L'Oréala ne koriste više u oglašavanju glamurozne holivudske zvijezde, nego ljude poput Hugha Lauria. Oglašavanje se pomaknulo iz ere metroseksualaca prema eri u kojoj su kozmetički proizvodi nužni za samopouzdanje', kaže voditelj istraživanja Will Ullstein. 'Naše istraživanje pokazuje da se većina ljudi njeguje kako bi se osjećali dobro u svojoj koži', piše Daily Mail