Nije tajna to da je Jennifer Lopez velika zaljubljenica u dizajnerske komade, a posebno je slaba na luksuzne torbe. Upravo je zato slavna pop diva već nekoliko godina zaštitno lice brenda Coach, najpoznatijeg po dizajnerskim torbama srednjeg cjenovnog ranga. Svojom novom modnom kampanjom s J.Lo u glavnoj ulozi Coach je izazvao veliku pažnju javnosti
Fotografija na kojoj Jennifer Lopez pozira s ogromnom ružičastom torbom izazvala je veliku pažnju na društvenim mrežama. Nakon što je Coach objavio fotografiju na svojoj službenoj stranici, a potom i J.Lo na svom Instagramu, sve je zanimalo o čemu je riječ.
Predimenzionirana torba korištena je isključivo za potrebe snimanja nove modne kampanje, no manje verzije itekako su dostupne u prodaji. Riječ je o novom modelu 'The Pillow Tabby', koji je Coach predstavio u sklopu svoje nove kolekcije, a ima li bolje osobe da reklamira dizajnersku torbicu od pop dive, njihove strastvene kolekcionarke.
51-godišnja pjevačica i glumica na fotografiji drži gigantsku torbu koja je u manjoj verziji već stigla na police, a na Instagram Storyju podijelila je i trenutke sa snimanja kampanje.
Najnovija miljenica izrađena je od mekane kože kako bi dizajnom podsjećala na udoban jastuk i dostupna je u pet boja: slonovača, granitna, crna, zelena i ružičasta, a njena cijena iznosi oko 4300 kuna.
Na stranici brenda stoji kako je torba inspirirana estetikom 70-ih godina prošlog stoljeća. Dolazi s dvije drške različite dužine kako bi se mogla nositi na više načina - u ruci, preko ramena ili na ramenu te je krasi kožna kopča s logom brenda - prepoznatljivim slovom C.
Osim omiljene pjevačice, dio kampanje bili su Camila Morrone, Binx Walton, Paloma Elsesser i Quincy, a razigrane kadrove snimio je Juergen Teller, kojeg je angažirao kreativni direktor Coacha, Stuart Vevers.