Premda će mnogi reći da su pasivni i aktivni elementi sigurnosti napuhali težinu modernih automobila do nerazumnih granica, nepobitna je činjenica da su stavke poput zračnih jastuka i zona gužvanja spasile milijune ljudi u posljednja tri desetljeća
Zlobnici će reći da veća masa automobila otežava vozaču izbjegavanje sudara te da ujedno, zbog veće kinetičke energije kojom vozilo raspolaže, rezultira težim posljedicama, no u slučaju sudara nekako sumnjamo da bi se mnogi voljeli naći u automobilu koji je proizveden prije populariziranja pasivnih elemenata sigurnosti.
Da bi nam to dokazala, ekipa Stuntbustersa upriličila je svoj 'crash test'. S jedne strane našao se Cadillac Sedan de Ville iz 1962. koji teži dvije tone, a s druge četrdeset godina mlađi i 1.700 kilograma težak bratski model Cadillac Deville iz 2002.
Nekoliko trenutaka kasnije dvojac se susreće u direktnom frontalnom sudaru pri 80 km/h. Pogledajte epilog u videoisječku koji donosimo u nastavku.