BOTTEGA VENETA

Kako je uspavani talijanski brend postao najvruće ime u svijetu mode

04.12.2019 u 15:27

Bionic
Reading

Nakon gotovo dva desetljeća provedenih na čelu talijanske modne kuće Bottega Veneta, na poziciju kreativnog direktora Thomasa Maiera zasjeo je britanski modni virtuoz Daniel Lee. Njegovim dolaskom na mjesto kreativnog direktora, modna kuća Bottega Veneta doživjela je nezapamćeni uspjeh

'Bila je to nejvjerojatna prva godina za nas i još ne mogu vjerovati koliko smo toga postigli u samo 18 mjeseci. Zaista smo zapanjeni podrškom koju smo dobili', izjavio je britanski dizajner Daniel Lee u razgovoru za modnu bibliju Vogue nakon što je na ovogodišnjoj dodjeli nagrada British Fashion Awards u ulozi kreativnog direktora talijanske kuće Bottega Veneta dobio nagradu za modni brend godine, najboljeg dizajnera ženske odjeće i dizajnera godine.

Prije Leejeva dolaska, u modnim kuloarima šuškalo se kako će poznati talijanski brend Bottega Veneta u vlasništvu grupacije Kering doživjeti značajan preokret. Njemačkom dizajneru Tomasu Maieru, koji je nakon dva desetljeća provedenog pod okriljem brenda mirno odstupio s pozicije kreativnog direktora u lipnju 2018. godine, mnogi su zamjerali nedostatak poželjnosti i mladenačkog duha u kolekcijama.

Nakon Maierova odlaska, grupacija Kering odlučila je riskirati angažiravši 33- godišnjeg britanskog dizajnera Daniela Leeja koji je pekao zanat kod proslavljene dizajnerice Phoebe Philo u modnoj kući Céline.

  • +12
Bottega Veneta Izvor: EPA / Autor: MATTEO BAZZI

Bottega Veneta 2.0

Preuzimanjem funkcije kreativnog direktora uspavanog talijanskog brenda, Lee je u vrlo kratkom roku izazvao veliko zanimanje modnih urednika i onih koji se još uvijek nostalgično prisjećaju modne ostavštine Phoebe Philo nastale pod okriljem brenda Céline.

Put prema uspjehu Lee je započeo predstavljanjem resort kolekcije namijenjene 2019. godini, a talijanski identitet Bottege Venete odmah je naglasio linijom odjeće koja je istovremeno klasična i sportska. Navedenom kolekcijom Lee je u potpunosti oduševio modnu javnost koja je s nestrpljenjem iščekivala njegove nove modne poslastice.

Uvjerljivo najpopularniji komadi proizašlih iz uma britanskog dizajnera Daniela Leeja uvjerljivo su modni dodaci i obuća.

  • +2
The Pouch torba Bottega Veneta Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Prema navodima modne platforme Lyst, njegove prošivene cipele mule potaknule su oko 27 tisuća pretraživanja mjesečno, a torba Pouch postala je peti najpopularniji artikl namijenjen ženama u drugom tromjesečju ove godine.

Uspjeh talijanskog brenda Bottega Veneta vidljiv je i po izvještaju godišnjih rezultata modne grupacije Kering objavljenim prošloga mjeseca. Prema navodima Keringa, Bottega Veneta povećala je prihode za 9,8 posto u odnosu na prošlu godinu.

'Daniel je donio nevjerojatnu energiju evoluciji brenda Bottega Veneta i reakcija je bila izvanredna', izjavio je glavni marketinški direktor brenda Bottega Veneta, Dario Gargiulo pritom istaknuvši kako je Daniel pri dizajniranju kolekcija 'inspiriran trenutkom'.

'Oslobođeni smo od svake želje da postanemo najpopularniji brend na svijetu. Naš fokus je na ljepoti i snazi suptilnosti', zaključuje marketinški direktor talijanskog brenda.