Gavrilovićeva kampanja pokazuje da brandovi koji idu ukorak s vremenom moraju pronaći način za sljubljivanje tradicionalnog i modernog
Može li bolje? Ovo bi se mogli zapitati svi brandovi koji su već godinama prisutni na određenom tržištu, a upravo se to pitanje našlo u fokusu nove kampanje za Gavrilović koji je Hrvatima poznat još od davne 1690.
Gavrilović paštete i salame su pouzdane, provjerene i omiljene među potrošačima, a u sklopu nove komunikacijske platforme Iskušaj me predstavljeni su njihovi novi okusi, novo ruho, kao i filozofija njihovog stvaranja.
Folklorni ansambl kao simbol hrvatske tradicije te mladi nekonvencionalni umjetnici kao znak novog i uzbudljivog savršeno opisuju ono što Gavrilović paštete i salame donose na tržište — dobro poznate vrhunske okuse uz moderne twistove, recepture i izgled.
Može li bolje? Može i mora. Zato iskušajte nove okuse, pogledajte novi spot i uživajte u putovanju kroz vrijeme uz Gavrilović.
Kampanju potpisuje Saatchi & Saatchi Hrvatska, produkciju Val produkcija, a redateljska palica ide Bruno Anković.
Projektni tim
- Gavrilović: Mario Zbiljski, Trpimir Lovreković, Ivana Kaleb, BorisKanižaj
- Produkcija: Val d.o.o. & redatelj Bruno Anković
- Kreativna agencija : Saatchi & Saatchi Hrvatska