Slijede li poznati hrvatski roditelji primjer svjetskih zvijezda u odijevanju svoje djece? Sudeći prema odgovorima koje smo dobili, baš i ne. Iako se u ormaru poznatih hrvatskih klinaca može naći pokoji skupi dizajnerski komad odjeće, roditelji su ipak svjesni da nije pametno izdvajati puno novca na robu koja se brzo troši
Malena Surie Cruise, kći Katie Holmes i Toma Cruisea, ima odjeću u vrijednosti tri milijuna dolara. Ona nije jedino dijete slavnih roditelja koji svoju djecu odijevaju u skupe dizajnerske krpice. Taj trend slijede i ostali slavni roditelji poput Angeline Jolie i Nicole Kidman. U medijima se često može pročitati da djeca poznatih roditelja nikada ne odijevaju istu odjeću dva puta.
Budući da poznati hrvatski roditelji vole slijediti primjer svjetskih zvijezda, odlučili smo provjeriti je li to slučaj i kod odijevanja djece. Sudeći prema dobivenim odgovorima, čini se da su poznati hrvatski roditelji ipak realniji te znatno racionalniji u raspolaganju novcem.
Maja Vučić: Najvažnije da je udobno
Pjevačica Maja Vučić otkriva da za svoju kćer Gitu gotovo da i ne kupuje odjeću: 'Srećom, imam puno prijateljica koje imaju djecu pa moja Gita odjeću zapravo nasljeđuje. Ja joj kupim ono što joj nedostaje, poput donjeg rublja, šalova, kapa i rukavica. Presretna sam zbog toga i grijeh bi bio to ne iskoristiti.' Maja smatra da je djeci suludo kupovati skupu odjeću jer je riječ o potrošnoj robi.
'Dizajnerska odjeća djetetu ništa ne znači. Odjeća se djetetu ili sviđa ili ne sviđa, a ja mislim kako je najvažnije da je djetetu ugodno i udobno. Naravno, i djeci treba dati da i ona sama biraju, a moja Gita sada najviše uživa u ljubičastoj odjeći', istaknula je pjevačica, a odjeću svoje kćeri i sama prosljeđuje prijateljicama i rođakinjama.
Josipa Pavičić voli prirodne materijale
Josipa Pavičić, voditeljica i novinarka, majka je devetogodišnjega Vite koji je sada u fazi da sam bira svoju odjeću. 'Nemam više prevelikog utjecaja na njegovu odjeću jer i on sad kao školsko dijete ima neke svoje trendove. Najčešće kupujemo udobnu sportsku odjeću poput trenirki, traperica i majica. U šoping najčešće idemo u Austriju gdje ima dućana koji prodaju kvalitetnu i povoljnu odjeću.
Djeca brzo prerastaju odjeću pa nema smisla davati puno novca, važno je da je od prirodnih materijala', otkrila je Josipa. Iako sama nije sklona kupovanju dizajnerske odjeće za djecu, ipak ne osuđuje one koji to čine: 'Tko si to može priuštiti, neka kupuje. Meni je to osobno bacanje novca. Čak i kad bih imala puno novca, mislim da Viti ne bih kupovala skupu potpisanu odjeću.'
Ana Rucner: Važno da je dijete čisto i uredno
Violončelistica Ana Rucner također nije pobornica dizajnerske odjeće za djecu. 'Ja osobno svome sinu Darianu ne kupujem dizajnersku odjeću, ali nemam ništa protiv ljudi koji to čine. Ako imaju novca i vole to, onda neka kupuju, to je njihova privatna stvar.
Ja i da imam puno novca, ne bih sigurno kupovala takvu odjeću jer se dječja odjeća brzo uništava i glupo je onda davati velike iznose za to. Ni ja osobno ne patim od potpisane garderobe pa vjerojatno zato ni dijete ne odijevam u skupe krpice', istaknula je Ana. Prema njezinom mišljenju, važno je samo da dijete bude čisto, uredno i s lijepo usklađenom odjećom. Ana se pohvalila i da njezin sin ima nekoliko odijela: 'Darian ide na koncerte klasične glazbe pa smo se morali pobrinuti da ima i odjeću prikladnu za takve događaje.'
Uršula Tolj troši dosta novca na dječju odjeću
Uršula Tolj, HTV-ova voditeljica i novinarka, priznaje da na dječju odjeću troši dosta novca. 'Suprug i ja trošimo novac na svoju odjeću pa onda naravno da ćemo potrošiti i na dječju jer bilo bi grozno da mi hodamo vrhunski spremljeni, a dijete u trenirci.
Moja djeca imaju odjeću za različite prigode – za igranje, za vrtić i školu, ali i za kazalište i kino. Nije im sva odjeća markirana, ali imaju nekih skupljih komada. Za neke kvalitetnije stvari poput jakne ili tenisica potrebno je izdvojiti više novca', kaže Uršula. Napominje da se ta odjeća uvijek dobro iskoristi jer je nasljeđuju i druga djeca, tako da se investicija isplati.