Biranje savršenog Burberryjeva balonera bilo je uvijek pitanje savršenog pristajanja. Sada je to postalo i pitanje krznenih ovratnika, kožnog remena u pojasu, dvostrukih epoleta na ramenima ili, u dvije riječi - 'personalizirane intervencije'
Početkom studenog renomirana britanska modna kuća Burberry prvi put u povijesti dopustila je kupcima da sami utječu na kreiranje popularnih balonera. Riječ je o online servisu nazvanom Burberry Bespoke koji omogućuje kupcima da dizajniraju baloner po želji.
To će ih, razumije se, dodatno koštati. Osnovni model balonera u dućanu, naime, košta od oko 3.970 pa sve do 34.000 kuna. Online dizajnirani kaputići pak koštaju od 10.200 sve do 50.000 kuna.
Vrijeme će pokazati jesu li ljudi spremni platiti toliko više, iako su u Burberryju uvjereni da je to dobar potez iz dva razloga. Prvo, kupci luksuzne robe su zainteresirani za to da se sami izraze te će, ako mogu učiniti i najmanju preinaku koja će njihov kaputić učiniti jedinstvenim, odjednom dobiti osjećaj da to vrijedi dodatno platiti. Drugo, ljudi to doživljavaju kao vlastiti uspjeh, što itekako utječe na njihovu lojalnost brendu.
Napomenimo još i da na raspolaganju imate 12 milijuna kombinacija!