Gigi Hadid nikada se nije bojala eksperimentirati kosom, posebice kada je riječ o bojama. Bila je plavuša, zatim je pokazala vatrenu nijansu jarkocrvene, a sada se pojavila s bojom koja je vrući trend ove sezone - luksuzna smeđa nesumnjivo će vladati beauty scenom narednih mjeseci
Slavni supermodel Gigi Hadid povodom snimanja kampanje za Moschino, koju je snimio fotograf Steven Meisel, pokazala je novu boju kose, tako sjajnu da nije mogla proći nezapaženo. Fotografiju s novom frizurom objavila je na Instagramu, a kosa obojena u bogatu, zagasitu smeđu nijansu bila je oblikovana u zanimljivu frizuru koja je uključivala super volumen i punđu na vrhu glave.
Međutim ono što je mnogima odmah zapelo za oko bila je Gigina boja kose jer je apsolutno zadivljujuća. Ovu nijansu smeđe boje stručnjaci za kosu nazivaju luksuznom smeđom, a slavni frizer Tom Smith, europski kreativni direktor za Evo Hair, kaže: 'Luksuzna smeđa kosi daje snažniju energiju, dimenziju i naglasak na detalje', kaže on.
'Vrlo je lako kada se bojite u tamniju nijansu na cijelu kosu nanijeti jedan ton boje, što daje vrlo sličan rezultat kao i bojenje kod kuće. Smatram da bi profesionalni frizeri trebali klijentima dati nešto što nikada ne bi mogli dobiti kod kuće, a nijansa luksuzne smeđe stavlja naglasak na detalje i dublje nijanse kako bi krajnji rezultat bio luksuzan i bogat', objašnjava Smith.
Kako ističe, u svijetu slavnih vrlo često vlada pravilo 'što hrabrije, to bolje', a upravo iz tog razloga mnogi od njih biraju plave nijanse kose. Sada, kada i smeđa može djelovati jednako 'skupo' i 'dizajnirano' kao svjetlije ili smjelije nijanse, logično je da su mnogi zainteresirani za dublje tonove boje.
Prilikom bojenja s efektom luksuza, prema savjetu Smitha, važno je naglasiti frizerima da ne želite jedan ton na cijeloj površini kose. Luksuzna smeđa zasniva se na dubini i dimenziji pa je s frizerom potrebno prvo definirati najdublju i najsvjetliju nijansu koju želite, a na njemu je onda uskladiti nijanse između te dvije granice.