Kampanju 'Mamograf vidi više nego oko' osmislila je reklamna agencija Bruketa&Žinić OM za udrugu Sve za nju koja okuplja žene oboljele i liječene od raka dojke. Kampanja je lansirana u povodu Dana narcisa – humanitarne akcije kojom se svake godine od prodaje narcisa prikupljaju sredstva za prevenciju i rano otkrivanje raka dojke. Cilj kampanje je povećati svijest o važnosti redovitih pregleda dojki – mamografije
Nositelj kampanje su citylight plakati koji danju provociraju fotografijom nagog ženskog tijela, dok se noću, paljenjem citylight rasvjete, pojavljuje mamografski detaljan prikaz dojki. Tim se jednostavnim, a vizualno upečatljivim postupkom nastoji skrenuti pažnja ženama na činjenicu da je mamografija najpreciznija metoda pravovremenog liječenja raka dojke te ih potaknuti na obavljanje pregleda. Agencijski tim koji je radio kampanju čine kreativni direktori Ivan Čadež, copywriter Drago Mlakar, art direktorica Ana Belić te voditeljice projekta Ivanka Mabić i Ivana Drvar
'Cilj kampanje 'Mamograf vidi više nego oko' je upozoriti žene na redovnu kontrolu kroz podizanje svijesti žena starijih od 50 godina o važnosti odazivanja na screening programe u Hrvatskoj, ali i redovne preglede mlađih žena koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom ranog otkrivanja raka dojke, prema indikaciji i preporuci liječnika ultrazvukom kombinirano s mamografijom ili nekom drugom dijagnostičkom metodom. Brojke pokazuju kako godišnje u Hrvatskoj od raka dojke oboli oko 2.500 žena, a premine ih skoro 1000. Zabrinjava sve veći broj oboljenja mlađih žena, kao i činjenica da se smrtnost ne smanjuje. Jedan od razloga je što još uvijek rak dojke ne otkrivamo dovoljno rano kad je izlječiv 90%, a petogodišnje preživljenje je 97%. Odaziv žena na mamografske preglede od 70% na nacionalnoj razini smanjio bi smrtnost za 25% jer bi više karcinoma otkrili u ranoj fazi kad se karcinom još ne može palpirati, a postotak izlječenja je veći. Važno je napomenuti da na svakoj od nas stoji odgovornost za vlastito zdravlje i da redovnom mamografijom rak dojke možemo otkriti na vrijeme, što je glavni faktor u izlječenju bolesti', rekla je Almenka Balenović, predsjednica udruge Sve za nju
Udruga žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijateljaSve za nju' osnovana je 21. ožujka 2008. godine kao dobrovoljna, humanitarna, nevladina i neprofitna organizacija, s ciljem pružanja informacijske, psihološke i logističke pomoći ženama oboljelima od raka dojke, kao i njihovim obiteljima. Osnovale su je tri pacijentice, Vesna Andrijević-Matovac, Bojana Benović i Almenka Balenović.