Ferrari nikad neće napraviti limuzinu, za to imate Maserati, govorili su u Maranellu i doista, Quattroporte je bio izvrstan automobil za sve one kojima je Mercedes S-klase iz nekog razloga sterilan
U Maseratiju su sad odlučili istom metodom nasrnuti na vrlo zahtjevan segment više srednje klase kojom caruju BMW-ova serija 5, Audi A6 i Mercedes E-klase.
Ghibli je dobio skraćenu Quattroporteovu platformu, a pod poklopcem se našao Ferrarijev benzinac i po prvi put dizelaš. Talijani su se busali u prsa govoreći da će njihov automobil biti najsportskiji model u klasi. Zvučalo je odlično; do prvih testova.
Ekipa britanskog CarBuyera tvrdi kako je upravljanje automobilom loše, a isto vrijedi i za postavke ovjesa te funkcije osmerostupanjskog automatika. Ghibli je uz to nepraktičan i manje luksuzan od konkurenata te košta poprilično više.
Maserati je već dokazao da zna napraviti odličan proizvod pa se uopće ne bismo iznenadili da Talijani do redizajna ispeglaju sve nedostatke.
Pogledajte i u komentarima nam recite što mislite.