Problem s netom lansiranim automobilima jest taj što nerijetko pate od dječjih bolesti. Nisu to mane zbog kojih bi se proizvođač odlučio na servisnu akciju, no činjenica jest da je nakon redizajniranja, otprilike na pola životnog ciklusa proizvoda, svaki automobil bolji
U svijetu Formule 1 momčadi si ne mogu priuštiti višegodišnje čekanje kako bi uklonile evidentne nedostatke ili načinile jednostavne izmjene nabolje. Takve se modifikacije rade u hodu iz utrke u utrku, a McLaren je istu politiku odlučio primijeniti i u komercijalne svrhe.
Njihov novi model MP4-12C ostavio je odličan dojam među predstavnicima sedme sile, no premda brži od svojeg direktnog suparnika, Ferrari 458 Italije, isti su mu nerijetko zamjerali sterilnost i nedostatak duha, kao i povezanost upravljačkog mehanizma s vozačem.
U McLarenu su stoga odlučili napraviti adekvatne izmjene na automobilu prije no što ga ovih dana počnu isporučivati kupcima. Tako je superautomobil iz Wokinga dobio 'melodiozniji ispušni sustav' i 'brži odaziv na papučicu gasa'.
Same izmjene ne utječu na performanse te nisu evidentne u normalnom režimu rada, već isključivo kada se zabavljate za upravljačem u režimu namijenjenom utrkivanju.
Kako je rekao glasnogovornik britanske kompanije, cilj je bio upravljanje McLarenom učiniti emotivnijim iskustvom.