Francuska korporacija Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) drastično je smanjila svoju podršku Rihanninom brendu Fenty
Dvije godine nakon lansiranja Fentyja, divovska korporacija LVMH odlučila je značajno smanjiti svoju podršku Rihanninom brendu koji nije uspio privući predviđeni međunarodni interes.
'Nakon što je završilo razdoblje prikupljanja sredstava u kojem je L Catterton kupio udio u Savage X Fentyju, LVMH i Rihanna ponovno potvrđuju svoju ambiciju koncentriranja na rast i dugoročni razvoj Fentyjevog ekosustava s posebnom pažnjom na kozmetiku, donje rublje te proizvode za njegu kože. U međuvremenu, Rihanna i LVMH zajedno su odlučili kako će napraviti stanku u povratku na posao u EU, barem dok se stanje ne promijeni na bolje', glasila je zajednička izjava LVMH-a i Rihanne.
Ovo je već drugi put da je LVMH uskratio podršku brendu koji su pokrenule pop zvijezde. Sredinom 2018. godine LVMH prestao je podržavati Edun, modnu tvrtku koju su pokrenuli Ali Hewson i njen muž Bono.
LVMH usredotočit će se na Fenty Beauty i Fenty Skin proizvode jer su postigli značajne rezultate na tržištu. Povećat će i ulaganja u Rihannino donje rublje.
LVMH je vlasnik značajnog dijela tvrtke L Catterton koja je uložila 115 milijuna dolara u Savage X Fenty i time je pokazao kako vidi profitabilnu budućnost tog brenda, bez obzira na to što Rihannina kolekcija nije postigla željeni uspjeh u trgovinama.
'Donje rublje slavi tijelo i to je ono o čemu se Savage radi. Savage ('divlje') za mene je vrlo moćna riječ. Budi mi ideje samouvjerenosti, kao i uzimanja kontrole i odgovornosti za vlastita djela. Ovaj brend je dom, čvorište i siguran prostor za svakoga – bez obzira na izgled, veličinu, kulturu, rod i seksualnu orijentaciju. On predstavlja svakoga i potvrđuje svačiju ljepotu bez obzira na sve ostalo', rekla je Rihanna u zasebnoj izjavi.
LVMH počeo je podržavati modnu kuću Fenty početkom 2019. U jesen iste godine Rihanna je u New Yorku predstavila svoje donje rublje na Tjednu mode.
Rihannino donje rublje nosile su Cara Delevingne i Gigi Hadid, te niz drugih manekenki koje su predstavljale raznolikost boja kože i oblika tijela. Sve je platio Amazon Prime Video koji je imao ekskluzivna prava na emitiranje tog događaja.