Aktualna Miss Hrvatske za potrebe Turističke zajednice snimila je reklamu u Vrgoračkim poljima tijekom berbe najpoznatijeg vrgoračkog branda, vrgoračke jagode, i uskoro će izići na naslovnici prvog broja turističkog časopisa Dalmatian Hot Spots
Miss Hrvatske Katarina Banić postala je zaštitno lice Vrgoračkih jagoda. Fotografije najljepše Hrvatice s najljepšim hrvatskim jagodama koristit će za čitav niz promotivnih materijala hrvatske turističke ponude i Udruge vrgoračkih uzgajivača jagoda, koja je krenula u marketinšku borbu protiv uvozne jagode.
Misica je pozirala u vrgoračkoj narodnoj nošnji, upravo izrađenoj replici originalne narodne nošnje iz 1921. godine, koju je za ovu prigodu izradila Turistička zajednica grada Vrgorca uz pomoć nekoliko etnologa. Snimanje s misicom odrađeno je u polju Rastok, na predjelu Vršci, gdje su prije 40-ak godina zasađene prve vrgoračke jagode. Zanimljivo je da je na tom mjestu prije skoro 100 godina, odlukom tadašnje austro-ugarske vlasti, na tom mjestu uzgajan pamuk.