SLATKO I SLASNO

Mladi čokoljupci osvojili nagrade dječjeg Chocofesta

10.02.2013 u 20:04

Bionic
Reading

Antonio Duvnjak osvojio 1500 kn na računu dječje štednje partnera Zagreb Chocofesta - Splitske banke

Čokolada i djeca vole se očima i usnama, i ušima, i nosom, i rukama, i nogama, i bojama, i papirima, i škaricama, i mislima, i osmjesima... A koliko šareno i maštovito djeca vole čokoladu, pokazala su danas na Dječjem Chocofest danu u likovnim radionicama u kojima su izrađivali omote za dobivenu čokoladu. Kako Chocofest voli djecu koja vole čokoladu, na kraju ovog dugog i slatkoga dana organizirao je nagradnu igru za svu djecu koja su došla na Zagreb Chocofest Dječji dan. Najsretniji je bio mladi Antonio Duvnjak iz Zagreba. Njegovo ime izvukao je poznati mađioničar Luka Vidović; Antonio je osvojio 1500 kn na računu dječje štednje Splitske banke koja je bila pokrovitelj Chocofest dječjeg dana.

Uz Zeku Zvecka, maskotu Splitske banke koji ih je 'učio' štednji, djeca su zajedno s roditeljima uživala u čarobnim mađioničarskim trikovima s čokoladom Mak teatra i Luke Vidovića. U nagradnoj igri, uz Antonija Duvnjaka, drugu nagradu, poklon paket knjiga Naklade Miš, dobio je Vito Dizdar, Vanja Martinović osvojila je treću nagradu, poklon paket čokolada Zvečeva. Uz četvrtu nagradu – 'Kuharicu za djecu – crveno, zeleno, jedi ispravno' - kuhat će mladi Krešimir Drinković, a u petoj nagradi, poklon paketu Dukata, uživat će Sven Cisjak

Chocofest traje do četvrtka, 14. veljače, a nastavlja se sutra humanitarnom akcijom u kojoj će poznate osobe, pjevači, glumci i sportaši, prodavati mega čokoladnu tortu od 15 metara. Tortu je donirala tvrtka Mlinar za pomoć udruzi Zamisli. Prihod od akcije namijenjen je ovoj vrijednoj udruzi koja podučava mlade s različitim vrstama invaliditeta kuhanju i na taj način ih osposobljava za samostalan život, a sredstva će iskoristiti za uređenje njihove kuhinje. Program Festivala pratite na internetu i Facebooku.

Pokrovitelji Festivala su Grad Zagreb, Turistička zajednica Grada Zagreba i HGK, medijski pokrovitelji Večernji list, Antena Zagreb, tportal.hr, Jabuka TV te partneri Splitska banka, Mlinar, Dobra vina, HOK osiguranje, Falkensteiner, Print grupa, Lunik, Nox, Roto-promet, Boje komunikacije, kao i prijatelji festivala Jedozovni duo i Mak teatar.