Želite parfem koji evocira moć, snagu, zavođenje. Idealan spoj toga nalazi se u novom Armanijevom parfemu Code Sport, čije je zaštitno lice Chris Folz, američki model, i seksi glumica Megan Fox
Muškarac koji koristi Code zaslužuje svoje mjesto u mirisnom panteonu velikih zavodnika. Code Sport ogoljuje muškarca, ali ga ne čini ranjivim. Omogućuje mu da i sam bude zaveden, a da pri tome nikada ne izgubi vlastitu moć.
Parfem sadrži mentu koja pruža eksplozivnu aromu iznenađujućoj i neobičnoj gornjoj noti. Zelena, paprena i divlja metvica tvore neočekivan spoj, čija svježina pruža zapanjujući učinak. Kreator je uložio godinu dana naporna rada kako bi spojio ove tri vrste i kreirao notu osnaženu različitostima.
U srcu mirisa je citrusno voće, najveća koncentracija ikada korištena, a mješavina vetivera i đumbira spoj su sofisticiranosti i senzualnosti. Sicilijanska mandarina donosi dašak Italije kozmopolitskom mirisu.
Glumica Megan Fox koja se pojavljuje u fascinantnom spotu kojem je kulisa Los Angeles noću, idealno je utjelovljenje žene Code. Njezina zapanjujuća ljepota podsjeća na savršenstvo i profinjene čari fatalnih brineta iz 50-ih godina prošlog stoljeća, jedna je od rijetkih spona između Hollywooda današnjice i prošlosti. Za Code Sport igra ulogu otrovne zavodnice u staklenom kavezu, otkrivajući mnogobrojne tetovaže, od kojih se citat iz drame 'Kralj Lear' i pjesma koju je sama napisala mogu čitati kao cjelina.
U nekim prijašnjim seksi kampanjama Armani je angažirao Davida Beckhama, Christiana Ronalda i Rafaela Nadala.
'Oni svakako predstavljaju ideal muževne ljepote koja se temelji na kontinuiranom fizičkom treningu, iznimnim vještinama i konstantnim izazovima. To sve želim postići i kroz Armani Code', rekao je Armani.
Baš poput mirisa kojim promovira fizičku snagu, moć i sport, i Armani živi držeći se nekih pravilima zdravog života.
'Nikada ne propuštam odraditi dnevni fitnes u teretani. Volim hodati i biti na svježem zraku. Ne pijem, ne pušim, volim domaću, jednostavnu talijansku kuhinju', rekao je Armani.
O provokativnoj kampanji za novi parfem kaže da bi bez instinkta život bio siromašan i bijedan.
'Zavođenje donosi jedan faktor rizika, razotkrivate se drugome i ujedno morate biti inteligentni', rekao je Armani.
Spot za parfem snimljen poput filmskih uradaka snimao je u Los Angelesu upravo zato što je to centar svih važnih filmskih događanja, kina, zvijezda, crvenih tepiha. Otkrio je i koje su njegove omiljene parfemske note.
'Menta i citrusi, jer oboje donose svježinu, kao nenadani osvježavajući nalet vjetra. Note za zavođenje su topla nota drveta i mineralna nota jantara', kazao je Armani.