Osim sporta na terenu, najbolji dio Super Bowla su reklamni spotovi, a mnogi poznati brandovi za tu priliku pripremaju posebne reklame. Jednu u rukavu ima i Calvin Klein čija će reklama sigurno privući pažnju
Reklama koju je Calvin Klein po prvi puta snimio za Super Bowl pravi je raj za oči. U provokativnih 30 sekundi model Matthew Terry, odjeven samo u usko Calvin Klein donje rublje, izvija svoje besprijekorne mišiće i pokazuje dosita seksi torzo.
Već godinama oglašivači lansiraju svoje kampanje posebno snimljene za Super Bowl. To je tradicionalno najprestižniji oglasni prostor i tijekom godina vodeći američki proizvođači vode prave male Super Bowl ratove. Ovo je prvi puta da će i Calvin Klein na ovom velikom sportskom događaju prikazati svoju reklamu, a to je učinio u velikom stilu, a rotirajuća reklama za cilj ima prikazati 360 stupnjeva nove tehnologije donjeg rublja bez šavova, piše Daily Mail.
Tom Murry, predsjednik i izvršni direktor Calvin Kleina kaže: 'Ovo je vrlo značajan korak, i kao kultni američki brand vrlo smo ponosni što možemo najnoviju kampanju lansirati upravo tijekom Super Bowla.'