izazovna kampanja

Na oduševljenje brojnih obožavatelja, Khloe Kardashian sa sebe odbacila sve suvišne krpice

04.12.2020 u 13:39

Bionic
Reading

Nakon što je latino diva Jennifer Lopez za potrebe promocije svog novog singla odlučila skinuti suvišne krpice, za sličnim načinom promocije povela se i 36-godišnja reality zvijezda Khloe Kardashian

Članica najpoznatije reality obitelji na svijetu ove je srijede na društvenim mrežama najavila lansiranje linije obuće za vlastiti modni brend Good American, podijelivši fotografije modne kampanje na Instagramu.

Na objavljenim fotografijama, 36- godišnja zvijezdu u ulozi modela javnost je tako mogla ugledati u potpuno ogoljenom izdanju.

Na jednoj od njih strateška mjesta prekrila je modelom čizmi od satena koje dužinom sežu do bedara, dok je na drugoj objavljenoj fotografiji pozirala u toplesu noseći crne tange uz čizme sličnog dizajna.

Poput brojnih brendova današnjice slavna Kardashianka također se zalaže za modnu inkluzivnost i kada je riječ o obući. Kako je imala priliku otkriti, svi predstavljeni modeli iz njezine kolekcije stižu u širokom rasponu veličina te uključuju takozvani Cloud Sole potplat i ergonomski dizajnirane potpetice na kojima je brend Good American, u suvlasništvu reality zvijezde, navodno radio dvije godine.

Cijene njezinih cipela kreću se od 900 pa sve do dvije tisuće kuna koliko iznose predstavljeni modeli čizmi.

  • +7
Khloe Kardashian Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia