Zašto bi ekonomska kriza ugrožavala pravo svake i potrebu većine žena za uljepšavanjem?!
Možda su prošla vremena kad smo šminku kupovali bez razmišljanja jer bi nas privukla domišljatim pakiranjem ili neobičnom nijansom. No kriza ne mora biti razlog da odustanemo od uljepšavanja, dovoljno je da mu malo promišljenije pristupimo.
Zahvaljujući iznimno povoljnim lakićima za samo 11 kuna domaćeg make-up brenda Smart Girls Get More, svako malo možemo isprobavati nove boje i efekte na noktima, kao i eksperimentirati raznim nail-art slikarijama.
U hvaljenoj liniji šminke američkog kataloškog brenda Avon Color Trend naći ćete zanimljiva monosjenila u prahu Stardust obogaćena svjetlucavim česticama za samo 25 kuna. Osim na kapcima, možete ih koristiti kao pigmente za naglašavanje svih dijelova lica.
Kako ekonomska kriza ne bi ugrozila 'nasušnu' potrebu za maskarom, Manhattan je lansirao povoljnu Eyemazing Curves za samo 40 kuna, čija zakrivljena četkica olakšava uvijanje trepavica i naglašavanje njihova volumena.
Zašto riskirati s nabavkom ruža nepouzdane boje kad je njemački kozmetički brend Catrice lansirao zanimljiv hibrid između ruža i sjajila želatinozne teksture Ultimate LipGlow, koji košta 42 kune. Tajna je u nježnoj ružičastoj nijansi koja laska svima, One Shade Fits All.
Proljetna kolekcija šminke uglednog njemačkog brenda Artdeco nosi naziv Butterfly Dreams i sadrži sve što vam treba. Od monosjenila koja se mogu kombinirati u raznobojne 'kvartete' uz pomoć magnetnog dna za 36 kuna do maskare za 83 kuna.
Pouzdan i kvalitetan puder Facefinity potpisuje američki make-up brend Max Factor. U njemu su objedinjena čak tri 'kamuflažna' svojstva jer istodobno funkcionira poput primera, korektora i tekućeg pudera sa zaštitnim faktorom 20, a košta 100 kuna.