U veljači je službeno počela prodaja najnovije izvedbe Mazda6 treće generacije, dizajnirane prema kućnom stilu 'Kodo – duša pokreta' i u potpunosti bazirane na inovativnoj Skyactiv tehnologiji. Skladne propoorcije nalik coupeu uspješno skrivaju pozamašne vanjske dimenzije od gotovo 4,9 metara, čime šestica gotovo da preskače gabarite svog segmenta.
Velike vanjske dimenzije donose i prostranu unutrašnjost, s time da inačica Wagon nudi i ogroman prtljažnik obujma 522 litara u osnovi i gotovo 1.700 litara uz oborena stražnja sjedala. Iako vanjskim dimenzijama spada u sam vrh klase, šestica je zahvaljujući izdašnoj primjeni čelika visoke i ultravisoke čvrstoće najlakša među konkurentima - osnovna verzija ima tek 1.300 kg – a pritom je sigurnija i osjetno kruća od svoje prethodnice
U kokpitu dominira fina, na dodir meka plastika i umeci od satiniranog kroma te prvoklasna ergonomija, a u višim paketima opreme unutrašnjost obiluje i luksuznim elementima, poput kožnih električno namjestivih sjedala i vrhunskog ozvučenja marke Bose s ukupno 11 zvučnika.
Dinamičnu vožnju jamče snažni Skyactiv motori no s ekstremnim omjerima kompresije. Benzinci obujma 2,0 i 2,5 litara razvijaju između 145 i 192 KS, dok 2,2-litarski dizelaš postoji u dvije izvedbe, sa 150 i 175 KS. Kupci mogu birati između novorazvijenih ručnih i automatskih mjenjača sa 6 stupnjeva, a neovisno koju kombinaciju odabrali, nova Mazda6 spada među najmanje potrošače goriva u segmentu; primjerice, dizelaš sa 150 KS i ručnim mjenjačem u limuzinskoj karoserijii u prosjeku troši samo 3,9 l/100 km i ispušta tek 104 g/km CO2. Potporu ekonomičnosti osigurava i i-ELOOP, jednistveni sustav regenerativnog kočenja s kondenzatorom, koji smanjuje potrošnju do 10 posto.
Na raspolaganju su ukupno četiri paketa opreme, s time da je cijena osnovne verzije Emotion sa 2,0-litrenim benzincem (145 KS) i ručnim mjenjačem je 189.900 kuna, dok najsnažniji dizelaš sa 175 KS u kombinaciji s automatskim mjenjačem i najbogatijim paketom Revolution stoji 290.300 kuna. Pritom su cijene sedana i izvedbe Wagon uz iste motore i istu razinu opreme identične.