Slavne blizanke koje je svijet upoznao kao devetomjesečne bebe u seriji 'Puna kuća', glumačku su karijeru zamijenile modnim dizajnom i prije petnaestak godina stvorile luksuznu modnu liniju The Row
U novom, rijetkom intervjuu za časopis i-D, slavne blizanke su se osvrnule na nastanak omiljene modne marke odjeće i svoju odluku da se klone očiju javnosti kako bi se usredotočile na zajedničko poslovanje.
'Odgajane smo da postanemo diskretni ljudi', objašnjava Mary-Kate svoju i sestrinu odluku zbog koje su posljednjih godina postala gotovo nedostupne.
'Mislim da je to potencijalno samo naša estetika, naša dizajnerska sklonost', dodala je Ashley i objasnila da se njihove osobnosti stapaju s njihovim dizajnerskim radom.
'Ali to ne znači da ne cijenimo nešto uistinu ukrašeno i maksimalizam. Ponekad kolekcija čak započne poptuno tako, a zatim sve pojednostavimo. Ne počinje uvijek s te pojednostavljene pozicije', objašnjava Ashley.
Kad su prije više od desetljeća debitirale s brendom The Row, sestre Olsen su svjesno odlučile svoj slavni nadimak ne povezivati s robnom markom kako bi bile ozbiljnije shvaćene.
'Nismo se htjele gurati ispred toga, a i nismo nužno htjele ljudima dati do znanja da smo to mi. Zaista smo bile usredotočene na porizvod, do te mjere da smo čak razmišljale koga bismo mogli istaknuti da se ne moramo mu isticati', kaže Ashley.
Na kraju, sestre Olsen su svoju modnu marku i prepad na modni svijet vidjele kao način usavršavanja svoje dizajnerske prakse i vježbanja svoje kreativnosti.
'Mi smo vrijedni radnici i to smo uvijek bile. Mislim da je razlog našeg bavljenja modom neprestano pokušavanje popravljanja svojih nesavršenosti. A za to napraviti imate sljedeću sezonu. Ali naš je posao i pronaći svaku nesavršenost kako bismo bile sigurne da se neprestano forsiramo i treniramo svoje oči, da bi svi bili usluženi. Samo se razvijamo i učimo', objašnjava Mary-Kate.