Baš kao što je slučaj s kultnim pufastim jaknama brenda The North Face, komadima s potpisom američkog brenda Carhartt WIP popularnost ne prestaje rasti iz sezone u sezonu
Brend Carhartt osnovao je daleke 1889. godine u SAD-u Hamilton Carhartt, a sve je krenulo s linijom prepoznatljivih tregerica zvanih ‘Carhartt Overalls’, a iako je bio specijaliziran za izradu radničke odjeće danas je sastabni dio street style scene i glavo obilježje casual stajlinga osoba iz svijeta slavnih.
Značajna popularnost komada s potpisom Carhartt na modnoj sceni započela je 90-ih godina, nakon što su ih usvojile ključne osobe na streetwear sceni poput legendarnog repera Tupaca. Tih je godina Edwin Faeh razvio brend Carhartt Work In Progress (WIP), od originalne Carhartt radne odjeće. Nedugo zatim uslijedile su brojne suradnje s modnim brendovima, a modni komadi s prepoznatljivim Carhartt logotipom postali su gotovo pa neophodni u garderobi streetwear entuzijasta diljem svijeta.
Osim toga komadi poput cargo hlača, kakve ovaj brend desetljećima neumorno lansira, danas su i više nego poželjne na modnoj sceni.
Od kapa preko tregerica, cargo hlača i jakni, komadi s potpisom Carhartta postali su nezaobilazan prizor, a prema prognozama modne biblije Vogue, u novoj godini pred nama viđat ćemo ih posvuda.
Kao što je slučaj s pufastom Nuptse jaknom brenda The North Face, komadi brenda Carhartt WIP posebno dobro kotiraju kod poznatih trendseterica.
Na Tjednu visoke mode u Parizu američka glumica Julia Fox servirala je nezaboravno denim izdanje s traper verzijom cargo hlača s potpisom Carhartta. Nasljednica Cindy Crawford, mlađahna Kaia Gerber, pokazala se velikom obožavateljicom Carharttovih jakni.