Na stranu mnoštva odjevnih predmeta u znaku nabora, najveću pozornost na reviji japanskog brenda Issey Miyake u Parizu osigurale su tenisice
Brigu o brendu poznatog japanskog dizajnera preuzeo je 39- godišnj dizajner Satoshi Konto, a novom kolekcijom za sezonu proljeće/ljeto otkrio je tenisice koje su rezultat suradnje s brendom New Balance.
S poznatim sportskim brendom, osmislio je jednobojne tenisice po uzoru na planinarske cipele, sa prepoznatljivim logom 'N' i Vibram međupotplatom.
Naziv siluete tenisica iz suradnje japanskog brenda Issey Miyake i New Balance još uvijek je nepoznanica, a dizajnom podsjećaju na postojeći model Minimus namijenjen trčanju i treniranju iz bogate ponude sportskog brenda.
Kako je otkriveno na predstavljanju kolekcije za sezonu proljeće/ljeto, jednom kada se nađu u prodaji biti će dostupne u crnoj i bijeloj boji.
Sa detaljem vezica nalik užetu, prianjajućim međupotplatom i raskošno obloženim gornjištem, ove tenisice po svim svojim elementima pripadaju rastućoj estetici gorpcore koja nalaže nošenje modela namijenjenih aktivnostima na otvorenom.
Revija japanskog brenda u srcu francuske prijestolnice, predstavljala je tipično apstraktan događaj u ritmu uzdrmanog elektroničkog soundtracka koji je podsjećao na ranojutarnji berlinski rave s najnovijim komadime iz ženske linije u svom naboranom sjaju.