Nina Badrić održala je u Splitu press konferenciju uoči svog velikog koncerta u Spaladium areni za Dan žena. Odlično raspoložena pjevačica plijenila je pažnju u trendi haljini koja je osvojila slavne trendseterice, a riječ je o kreaciji brenda koji je osvojio i Hrvatice
Uspješan početak godine Nina Badrić nastavit će u jednako grandioznom tonu. Nakon što je nedavno osvojila priznanje Narodnog radija za hit godine za pjesmu 'Rekao si' te su iza nje dva rasprodana koncerta u zagrebačkoj dvorani Vatroslav Lisinski, pjevačica je odlučila obradovati i svoju publiku na jugu Hrvatske.
Pjevačica će na Dan žena održati koncert u splitskoj Spaladium Areni, a nadolazeći spektakl najavila je u utorak u hotelu Cornaro u Splitu. Nina je s osmijehom od uha do uha pozirala okupljenim fotografima na konferenciji za medije, odjevena u efektnu kariranu haljinu midi kroja s potpisom brenda Self-Portrait.
Popularna haljina nije osvojila samo hrvatsku pjevačicu, već i brojne trendseterice, uključujući modnu ikonu Oliviju Palermo, koja slovi za jednu od žena s najviše stila i najuspješniju modnu influencericu.
Palermo je u rujnu prošle godine odabrala identičnu verziju suknje, koju je uskladila s crnim oksfordicama i majicom s volanima, nakon čega je ovaj odjevni komad preplavio profile modnih ovisnica na Instagramu.
Nina je trendi haljinu, koja je već neko vrijeme rasprodana u popularnim online trgovinama, uskladila s crnim čarapama-tenisicama po uzoru na popularni model modne kuće Balenciaga, prošaranom jaknom od tvida i okruglim naočalama s metaliziranim staklima.
Self-Portrait je jedan od najpopularnijih brendova srednjeg cjenovnog ranga u Hrvatica. Ženstvene haljine s potpisom američkog brenda obožavaju Lana Banely, Nevena Rendeli, Severina Kojić, Iva Šarić, Ana Maras Harmander, Sanja Putica i brojne druge, ali i britanska vojvotkinja Meghan Markle, koja im je vjerna dug niz godina.