modni adut

Nisu za svakoga: Bershka lansirala najluđe traperice godine, a uskoro bi se mogle rasprodati

16.12.2020 u 20:02

Bionic
Reading

Poput svoje konkurencije, španjolski high street brend Bershka svoju ponudu ovih je dana obogatio modnim komadima namijenjenim novoj blagdanskoj sezoni, a od kojih je svu pažnju neupitno osigurao otkačeni model 'maminih' traperica

Nakon što je predstavila jednu od najzanimljivijih inačica must-have jakne sezone, španjolska Bershka ima novi modni adut. U svoju blagdansku liniju odjevnih komada, ovih je dana uvrstila poseban model 'maminih' traperica.

Termin 'mom jeans' žargonski je izraz za modele traperica visokog struka koje su veliku popularnost doživjele 80-ih i početkom 90-ih godina, a posljednjih sezona ponovno su postale modno relevantnim.

Osim detalja visokog struka, njihovu glavnu karakteristiku čine nogavice mrkva kroja koje se sužavaju prema gležnjevima, a u odnosu na slične modele na tržištu, Bershkina inačica prvenstveno se izdvaja netipičnim detaljem u znaku zavodljivih proreza sa sjajnim, bisernim aplikacijama.

Bershka traperice Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Iako je riječ o odvažnom modelu traperica, koji se brojnim damama može učiniti zahtjevnim za nošenjem – svoju publiku već je pronašao. Ovoj činjenici u prilog dovoljno govori podatak da je netom nakon lansiranja u prodaju, po cijeni od 300 kuna, već uspio nestati u pojedinim konfekcijskim brojevima.