O modnom izričaju francuske dive već dugi niz godina brine stilist Jonathan Huguet. Za svoju slavnu klijenticu kaže da je vrlo otvorenog uma kada je o modi riječ, a ovoj činjenici u prilog dovoljno govore njezini stajlinzi s filmskog festivala u Cannesu
Kao i proteklih festivalskih izdanja, 70- godišnja Huppert u suradnji s Huguetom nastavlja rušiti nametnute stereotipe o ideji odijevanja u skladu s godinama, što je ovih dana potvrdila na premijeri filma ‘Killers of the Flower Moon’.
‘Dob nikada nije tema naših razgovora’, glumičin stilist svojedobno je otkrio modnoj bibliji Vogue, kao i to da se pri odijevanju slavne Francuskinje vodi komadima koji će je prikazati u ‘najboljem svjetlu’.
Dvojac je za spomenutu premijeru odabrao haljinu od crne čipke s potpisom modne kuće Balenciaga čijeg dizajnera, Gruzijca Demnu Gvasaliju, Huppert i dalje podržava usprkos kontroverznoj kampanji koja je zgrozila svijet.
Ispod odabrane haljine nazirao se ‘Pantabodysuit’ kuće, no njezine su jedva vidljive cipele ukrale svu pozornost.
Novi look za crveni tepih finiširala je Balenciaginim Anatomic nude štiklama, koje u potpunosti imitiraju anatomiju ljudskog stopala.
Iako se nije oglušila na canneski kodeks odijevanja za dame koji nalaže nošenje visokih potpetica na crvenom tepihu, njezin izbor ‘nevidljivog’ modela može se smatrati načinom ismijavanja ustaljenih modnih pravila.
Poput Huppert, posljednjih su godina mnoge zvijezde opovrgle ideju da večernja odjeća mora uključivati cipele s visokom potpeticom.
Godine 2018. Kristen Stewart na canneskom crvenom tepihu odbacila je štikle Christiana Louboutina kako bi bila bosa, a dvije godine prije to je isto učinila holivudska miljenica Julia Roberts.
Na ovogodišnjem izdanju festivala u Cannesu i u sklopu dodjele nagrada magazina Variety, oskarovka Cate Blanchett odbacila je štikle u znak solidarnosti sa ženama iz Irana.