neOdoljivi dizajn

Nosiva uz sve i u svakoj prigodi: Prva kožna torbica francuskog brenda dolazi u limitiranom izdanju, a poželjet će je baš svi

17.02.2022 u 10:10

Bionic
Reading

Francuski brend Patou ove sezone pripremio je pravu modnu poslasticu. Lansiranjem svoje prve kožne torbice najavljuje širenje poslovanja i na kožnu galanteriju, a ovaj neodoljivi modni dodatak ide u korak s vladajućim trendovima te je ekološki vrlo prihvatljiv

Premda je francuska modna kuća Patou već ranije nudila pletene košare, poput one koju je nosila francuska glumica Camille Razat u drugoj sezoni serije 'Emily u Parizu', ovo je prvi put da se upustila u rad s kožom.

'Nismo htjeli požurivati stvari,’ rekao je umjetnički direktor Guillaume Henry za WWD te dodaje: 'Želja nam je bila kreirati torbu koja je pozitivna u svom dizajnu, kako u pogledu svakodnevne upotrebe, tako i u smislu proizvodnje i sirovina.'

Na čelu francuskog Patoua od 2018., Guillaume Henry u je prvi plan stavio jednog od naslijeđe jednog od najznačajnijih francuskih dizajnera, Jeana Patoua, danas poznato jednostavno kao 'Patou'. Diskretan, profinjen i nimalo nametljiv luskuz, privlači široku publiku, od mlađih pa do starijih zaljubljenika u modu.

I dok do sada brend nije stavljao naglasak na modne detalje, tijekom pandemije javila se ideja o kreiranju prve službene torbice brenda i nastala je 'Le Patou Bag'. Dostupna u ograničenoj količini i nekoliko različitih boja, ova torbica za nošene na ramenu poigrava se geometrijom i asimetrijama, a krasi je i kultno zatvaranjem u obliku slova P ili J, ovisno o kutu gledanja.

Le Patou bag
  • Le Patou bag
  • Le Patou bag
  • Le Patou bag
  • Le Patou bag
  • Le Patou bag
    +3
Le Patou Bag Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Torbe su izrađene od neiskorištenih kožnih zaliha, a prava serija donosi modele u osam različitih boja svaka u ograničenom izdanju od 30, 60 ili 100 komada, ovisno o dostupnosti, a svaki model će biti numeriran s unutarnje strane. Osim crne, kestena, cimeta i crvene boje maka, tu su i gurmanske nijanse poput žute, puderasto ružičaste, fuksije i nebesko plave, koja je dostupna isključivo u online prodaji.

U obliku polukruga, Le Patou torba ima preklop izrezan u obliku slova J ili P, ovisno o tome na koji je način torba okrenuta, kao referenca na inicijale osnivača etikete Jeana Patoua. Njegov monogram se također pojavljuje na metalnom kopči kojom se torba zatvara, a kako otkriva Henry, kružna, metalna karika kojom je pričvršćen remen oživljena je iz 80-ih, kada je Christian Lacroix bio umjetnički direktor brenda.

'Kao da je čitava filozofija brendaa sažeta u jednom proizvodu', rekao je dizajner, koji sada ulazi u svoju šestu sezonu na čelu legendarnog brenda čije kreacije su tijekom povijesti ostavili značajan trag u modom svijetu. 'Dali smo si vremena da dizajniramo torbu koju će ljudi htjeti nositi godinama,' dodaje.

'Nisam dizajner torbi, ali sam djelovao prema svojoj intuiciji. Ovo je torba za svaku ženu, vjerni pratitelj u svim avanturama, od svakodnevnih izlazaka do putovanja, od ležernih stajlinga do elegantnih večernjih, jedini model koji sve to zadovoljava,' objasnio je Henry.

Čini se kako je iza brenda itekako dobar posao, a torbica ima sve predispozicije osvojiti srca obožavateljica mode koje će požuriti po svoj limitiran i numeririan primjerak. Baš poput Olivije Culpo, američke modne influencerice koja se već pohvalila Le Patou torbicom u upadljivoj boji fuksije koju je nosila uz traperice, tenisice i izazovn, bijeli top.

Olivia Culpo
  • Olivia Culpo
  • Olivia Culpo
  • Olivia Culpo
  • Olivia Culpo
  • Olivia Culpo
    +4
Olivia Culpo Izvor: Profimedia / Autor: MICHAEL SIMON / INSTAR Images / Profimedia

Početkom ovog mjeseca Le Patou torbice lansirane su web stranici brenda te u 30 maloprodajnih mjesta diljem svijeta. Cijena torbe iznosi 950 (oko 7150 kuna) i 1250 eura (9400 kuna), ovisno o modelu. Planirano je distribuciju proširiti na 100 maloprodajnih partnerskih mjesta do iduće sezone za drugu sezonu, a boje će se ažurirati dva puta godišnje.

Patou, u vlasništvu luksuznog konglomerata LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, obvezao se ograničiti svoj ekološki utjecaj, s inicijativama koje uključuju ekološki dizajn ambalaže, odjeće i opreme za trgovine. Na primjer, vješalice u trgovinama su izrađene od 100 posto recikliranog materijala koji se sastoji od mješavine drveta i recikliranog polipropilena.

Ekološki prihvatljivi materijali, uključujući organski pamuk i reciklirani poliester i vunu, čine više od trećine konfekcijske kolekcije. Proizvodi dolaze s QR kodom koji omogućuje kupcima da saznaju informacije o podrijetlu svakog detalja, od originalne skice do izrade.