Poznati umjetnički kolektiv iz New Yorka, Mschf, ponovno je postao glavnom temom na društvenim mrežama. Nakon što su njihove bizarno velike čizme crvene boje postale viralne, sada im isto polazi za rukom glomaznom verzijom najomiljenijih žutih čizama
Nova godina, nove čizme umjetničkog kolektiva Mschf. Ovih dana predstavili su posebnu verziju legendarnog žutog modela brenda Timberland - simbola modnog stila Njujorčana i latino dive iz Bronxa, slavne Jennifer Lopez.
Poznat po lansiranju obuće viralne kvalitete, ovaj njujorški kolektiv sada nudi najluđu verziju kultnih čizama, a nju je predstavio kampanjom s redateljem Spikeom Leejem u glavnoj ulozi.
Ono čime Mschfova verzija timberlandica odskače od originalne je značajno veći potplat, a njegov prepoznatljiv rebrasti dizajn sada u potpunosti dominira prednjim dijelom obuće.
Ova nova verzija kultnih čizama stiže nakon što je premijeru na modnoj pisti u Parizu imala luksuzna verzija s potpisom Louis Vuittona. Nju je, kao i ostalih šest modela, za francusku kuću i američki brend osmislio novi direktor muške linije u Louis Vuittonu, glazbenik Pharrell Williams, i pritom potaknuo novo zanimanje za ove kultne čizme.
Verzija kolektiva Mschf u prodaji će na njihovoj web stranici biti dostupna od 19. ožujka po cijeni od 400 dolara, odnosno nešto manje od 300 eura.
S radom ovog umjetničkog kolektiva iz Brooklyna modni svijet više je upoznat nakon lansiranja bizarno velikih čizama crvene boje, inspiriranih japanskim manga junakom Astro Boyem.
U roku od 24 sata od lansiranja u prodaju, ove čizme užarile su društvene mreže, kao i njihova žuta verzija s elementima omraženih crocsica, kakvu je u modnoj kampanji promovirala bogata nasljednica i ikona Y2K mode Paris Hilton.