Otkako nam je Mercedes predstavio S-klasu, a BMW novu seriju 7, ne možemo dočekati ingolstadtskog konkurenta – Audi A8
Svako malo proizvođač s četiri prstena počasti nas nekim novim detaljem, a ovaj put novosti u vezi s najvećom Audijevom limuzinom ima napretek. U Audiju su se navodno zasitili pohvala na račun A8-ice kao lijepog i elegantnog, no prilično konzervativnog automobila, te su u slučaju nove generacije odlučili uposliti tešku artiljeriju.
Audi najavljuje agresivniji dizajn i znatno unaprijeđene performanse. Najveće promjene na mehanici rezervirane su za upravljivost, područje na kojem se Audi najteže nosi s konkurencijom iz Münchena i Stuttgarta. Sustav Quattro, koji će većinu okretnog momenta prenositi na stražnju osovinu, sada je unaprijeđen sportskim diferencijalom sa sustavom ograničenog proklizavanja 'torque-vectoring'. Onima koji su orijentirani na nižu potrošnju, pak, Audi će novi A8 ponuditi isključivo s pogonom na prednje kotače.
Nova aluminijska šasija s aluminijskim panelima eksterijera dodatno bi trebala smanjiti masu, a budući da će se automobil graditi na modularnoj platformi modela A5 i Q5, novi A8 bit će predstavljen u dvije izvedbe – s dužim i kraćim međuosovinskim razmakom.
Pod poklopcem motora naći će se biturbo punjeni V6 iz modela A6 i S4, kao i popularni trolitreni dizelski V6. Snažnije izvedbe pogonit će 4,2-litreni V8 benzinac uparen s novom generacijom osmerobrzinskih automatskih mjenjačkih kutija ZF koje BMW također koristi u aktualnoj seriji 7. Zasad nema potvrde da bi se najsnažniji Audijev dizelski motor V12 iz SUV-a Q7 mogao naći pod poklopcem novog A8, no zato bi najsnažniju benzinsku izvedbu S8 trebao pogoniti dorađeni motor V10 iz brutalnog RS6 s više od 600 KS.
Interijer bi također trebao biti dodatno obogaćen luksuznim materijalima i naprednim tehnologijama, između ostalog novom generacijom MMI multimedijalno-kontrolnog sustava s velikim LCD displejem smještenim na središnjem grebenu.
Za novi A8 Audijev glavni dizajner Stefan Sielaff rekao je da će biti 'snažniji, oštriji i precizniji'. 'Njegov dizajn naglašavat će tehnologiju aluminijske izgradnje, a A8 će ujedno biti prvi Audi s novim dizajnerskim izričajem', istaknuo je Sielaff.