4,4 LITRE MOĆI

Novi dizelaš za redizajnirani Range Rover

18.06.2010 u 09:36

Bionic
Reading

Premda je jedva prošla godina dana od posljednjeg zatezanja bora, u Land Roveru su se, da bi održali korak s agresivnom konkurencijom, odlučili za još jedan redizajn moćnog Range Rovera

Najveća novost krije se pod poklopcem motora i odaziva na ime - LT-TDV8. Riječ je o novom 4.4-litrenom turbo dizelskom motoru, za kojeg se šuška da je iz Forda, koji zamjenjuje dosadašnju 3.6-litrenu jedinicu. Novi motor razvija 313 KS i čak 740 Nm okretnog momenta, što je popriličan napredak u odnosu na 271 KS/640 Nm prethodnika.

Unatoč potentnijim brojkama, novi motor je štedljiviji pa u kombiniranom europskom ciklusu na stotinu kilometara traži 9,4 litara goriva. Zahvaljujući brojnijoj ergeli i osmerostupanjskom automatskom mjenjaču iz ZF-a, sprint do stotke traje 7,5 sekundi, dok se s ubrzanjem od 80 do 120 masivni Range Rover obračunava za 5,1 sekundu.

Od ostalih preinaka valja spomenuti dorade na elektronskom sustavu Terrain Response koji sad nudi opciju elektronske pomoći pri usponu, kao i kontrolu gradijalne akceleracije.

Vizualne izmjene ogledaju se u blagom redizajnu prednjeg kraja, novim bojama eksterijera i paketu Exterior Design koji uključuje redizajnirana prednja i stražnja svjetla, maglenke, rešetku hladnjaka te bočne usise u boji titanija.

Novi Range Rover u prodaji će se naći ove jeseni.