Ovogodišnje izdanje frankfurtskog autosalona nesumnjivo će biti poligon za demonstraciju sile njemačkih proizvođača na domaćem teritoriju, no nemojte misliti da će konkurencija sjediti prekriženih ruku
Najveći dio europskog tržišnog kolača još uvijek drže kompaktni automobili niže srednje klase, poznatije kao Golf klasa. Konkurencija je u tom segmentu nesmiljena pa je sve teže biti originalan. U Hyundaiju su ocijenili da je kombinacija dizajna, kvalitete i pristupačne cijene ona dobitna, pa će nam u Frankfurtu predstaviti potpuno novi i30.
Prethodnik tog modela s nama je od 2007, a novi je model specijalno za europsko tržište dizajniran u Russelsheimu, no proizvodit će se u Hyundaijevim europskim pogonima u Češkoj.
Osim jedne skice automobila, Hyundai nam nije ponudio dodatne informacije, no za očekivati je da će automobil pogoniti postojeća linija dizelskih i benzinskih četverocilindraša. Hyundai se nada da će mu novi i30, koji bi se trebao naći u prodaji do kraja godine, pomoći da iduće godine nadmaši brojku od 500.000 prodanih automobila u Europi.