IZGUBIO 450 KILOGRAMA

Novi Range Rover na žestokoj dijeti

09.04.2010 u 14:58

Bionic
Reading

Pred Land Roverom je mnogo posla ukoliko planira održati priključak s ostatkom svjetske konkurencije kada je u pitanju snižavanje stope potrošnje i emisije ispušnih plinova terenskih vozila

Najbolji način da se dođe do značajnih unapređenja na ovom polju, a da pritom ne pate performanse, jest smanjenje ukupne mase vozila.

Autocar piše da u Land Roveru za novu generaciju Range Rovera planiraju iskoristiti nekoliko tehnika ušteda, od kojih bi se prva odnosila na konstrukciju šasije, a koja bi građom od aluminija i arhitekturom trebala biti podosta slična onoj novog Jaguarovog XJ-a. Pomalo zbunjujuće s obzirom da je riječ o dva automobila različite namjene.

Sama ušteda mase na šasiji te dodatna ušteda korištenjem kompozitnih materijala na elementima karoserije trebala bi rezultirati sniženjem od ukupno čak 450 kilograma! Izmjene bi se odnosile i na gabarite, točnije – visinu. Novi Range Rover bio bi primjetno niži kako bi se smanjio aerodinamički otpor. Pritom bi novi trolitreni V6 dizelaš iz Jaguara XF i XJ trebao osigurati emisiju CO2 nižu od 200 grama po kilometru te potrošnju od 8,5 litara goriva na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu.

Novi Range Rover trebali bismo dočekati 2012. godine.