EKOZONA, prva domaća ekološki certificirana robna marka, na edukativnoj je radionici za medije u prostorijama Konzumove Akademije premijerno predstavila svoju najnoviju kategoriju proizvoda iz linije sladova
Radi se o prirodnim zaslađivačima s visokim udjelom složenih ugljikohidrata koji su kao takvi odlična zamjena za šećer i umjetna sladila. Interaktivnu radionicu primjene sladova u pripremi blagdanskih slastica vodila je Jadranka Boban Pejić, predsjednica uprave tvrtke Biovega i prvo ime prirodne prehrane u Hrvatskoj, dok je Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma, ispred domaćina uvodno pozdravila prisutne i naglasila: 'Konzum želi svojom ponudom zadovoljiti različite potrebe kupaca stoga je prepoznavši njihov interes za ekološkim i cjelovitim proizvodima, u više od 100 trgovina diljem Hrvatske uvrstio liniju proizvoda Ekozona, čija su prirodna sladila i čajevi najnoviji dodatak ovoj ponudi. Svim potrošačima koji svoju prehranu temelje na konzumaciji ekoloških proizvoda, Konzum je omogućio da njihova nabavka i svakodnevna upotreba bude jednostavna i dostupna.'
Novi sladovi na hrvatskom tržištu dolaze u tri različite vrste: EKOZONA ječmeni slad EKOZONA rižin slad i EKOZONA agavin sirup u pakiranju od 450 grama te su u ekskluzivnoj ponudi Konzumovih prodavaonica.
Događaj je ujedno bio i prilika da se u nadolazeće blagdansko vrijeme intenzivne pripreme kolača podsjeti kako želju za slatkim možemo zadovoljiti na brojne načine, istražujući nove i prirodne okuse koji u potpunosti omogućuju i gurmansku dimenziju uživanja. Okupljeni su tako imali prilike saznati više o samoj pripremi prirodnih slastica te kušati rižine kuglice i blagdanske roščiće s bademima spravljene od ekoloških i cjelovitih žitarica, zaslađene prirodnim zaslađivačima.
Jadranka Boban Pejić, predsjednica uprave tvrtke Biovega, istaknula je kako je nova linija EKOZONA sladova proizvedena od 100 posto organskog i kontroliranog porijekla te dodala: 'Slatko je prirodna potreba i dio tradicije, pa se ne trebamo lišiti uživanja u slatkišima, nego ih pripravljati s prirodnim sastojcima. Zamijenite šećer poželjnijim i zdravijim sladilima, poput sladova od žitarica ili agavina sirupa i uživajte u prirodnom bogatstvu okusa.'
Industrija organske hrane često koristi sladove žitarica kao zaslađivače, koji se dobivaju na potpuno prirodan način.
EKOZONA ekološki sladovi izvor su složenih ugljikohidrata koje odlikuje i nizak glikemijski indeks:
EKOZONA ječmeni slad - idealan je za biskvite, peciva i kruhove. Pruža bogati karamel okus te je kao takav idealan za zaslađivanje tople limunade primjenjive kod lagane detoksikacije i borbe protiv prehlada.
EKOZONA rižin slad - pogodan i za najmlađe. Blagog okusa, idealan za pripremu krema, pudinga, kašica i pahuljica. Ekozona rižin slad bogat je vitaminom B.
EKOZONA agavin sirup - u seriji sladova najslađi je od prirodnih zaslađivača. Agavin sirup lako se primjenjuje od sladoleda do torti jer ne pokriva okuse namirnica.
Danas se organski proizvodi mogu nabaviti u većini supermarketa. S druge strane, EKOZONA bilježi i 20 posto rasta prodaje u ovoj godini, a ukupno je od 2010. do 2011. godine prodaja porasla za čak 70 posto. Takav je porast, među ostalim, izazvan i interesom potrošača za ekološkim i cjelovitim proizvodima te sukladan sve većoj dostupnosti ovih proizvoda kroz velike trgovačke lance i prehrambene tvrtke. Najprodavaniji proizvodi EKOZONE u 2012. godini su sjemenke i laneno ulje, riža, ječam i proso te sokovi i pahuljice.
Podsjetimo, EKOZONA je prvi domaći certificirani brand ekoloških proizvoda, kojem je cilj da pomažući u plasmanu domaćih ekoloških proizvoda pomaže hrvatskim eko-poljoprivrednicima i tako u svojem asortimanu osigurava čim veću zastupljenost domaćih eko proizvoda. Svi proizvodi u sklopu EKOZONE uzgajaju se bez pesticida i aditiva te zadovoljavaju stroge kriterije ekološkog uzgoja, u sklopu kojeg se nailazi ukupno 109 različitih proizvoda u 17 različitih kategorija. EKOZONA je brand koji je od 2009. na tržištu, a danas je dostupan građanima u više od 100 prodavaonica Konzuma. EKOZONINU poslovnu 2012. godinu obilježilo je ukupno 17 novih proizvoda te četiri sasvim nove kategorije: zimnice, čajevi, pekmezi te sladovi.