Sredinom listopada na bajkovitoj lokaciji, u Toskani, udala se influencerica Michelle Salas za biznismena Danila Diaza Granadosa. Par se upoznao 2016. preko zajedničkih prijatelja, a za Vogue su otkrili da je to bila ljubav na prvi pogled te da se nisu razdvajali otkako su se upoznali
Michelle Salas je kći slavnog meksičkog glazbenika Luisa Miguela i glumice Stephanie Salas, a za svoj veliki dan odjenula je zaista spektakularnu vjenčanicu prekrivenu delikatnom čipkom, s korzetnim gornjim dijelom i dugačkim šlepom.
Bajkovita kreacija izrađena je posebno za nju, u atelieru slavnog talijanskog modnog dvojca Dolce&Gabbana, s kojim je u prijateljskim odnosima već nekoliko godina.
Salas je objasnila da želi 'nešto što će djelovati sofisticirano i svečano', a dobila je upravo to. Tijekom svadbenog vikenda nosila je još dvije haljine, malo ležernijeg dizajna, a look je upotpunila draguljske kuće Tiffany & Co, čija je ambasadorica.
'Prava zvijezda vjenčanja bila je predivna haljina', rekla je mladenka za Vogue. 'Kad me Danilo ugledao mislim da se šokirao jer ne možete zamisliti razmjere toga'.
'Što se tiče šminke, zajedno s Dolce & Gabbanom, odlučili smo se usredotočiti na slavljenje moje prirodne kože uz moto 'manje je više',” objasnila je Salas. Dodaje da je njezin svadbeni look bio proslava ženske moći.
Gosti su također dobili kodeks odijevanja kojeg se moraju pridržavati, a koji je opisan kao ležeran; muškarci su zamoljeni da se odreknu kravata, dok je ženama savjetovano da ne nose duge, sjajne haljine.
Prije ceremonije u Italiji, priredila je zabavu u Meksiku na kojoj je bila i njezina prabaka, meksička glumica Silvia Pinal. Iako je Meksiko bio njezin prvi izbor, Salas je na kraju odabrala Italiju kao destinaciju za svoje vjenčanje, smatrajući je savršenim spojem 'povijesti, prirode i tradicije'.
Priznaje da je njezino vjenčanje bilo sve o čemu je sanjala kao dijete: 'Mjesto, moja haljina, društvo... Nisam mogla tražiti više. Imati kraj sebe čovjeka koji mi je najbolji prijatelj i uz kojeg se osjećam sretno i ispunjeno.'