Dani kada su automobili predstavljali isključivo sredstvo putovanja daleko su iza nas. Danas ljubimci na četiri kotača idu u korak sa stilom života, utjelovljujući vrhunsku kvalitetu, besprijekornu funkcionalnost i bogato nasljeđe, a sve to protkano čistim luksuzom. Pravi primjer toga je DS Automobiles, brend premium klase koji prvi rođendan poslovanja u Hrvatskoj proslavio u znaku luksuza, ljepote, užitka i iskustva koje se pamti
Neke događaje u životu zaboravljamo u tren oka, potisnemo ih uslijed kakvog drugog, važnijeg iskustva. No, druge, one posebno vrijedne i intenzivne pamtimo i čuvamo zauvijek. Upravo tako bi se moglo opisati iskustvo vožnje u automobilima brenda DS Automobiles. Jedinstveno, luksuzno i profinjeno.
DS Automobiles je automobilski brend premium klase koji utjelovljuje znanje i umijeće francuskog luksuza. Osnovan 2014. godine vođen je duhom avangarde. Luksuz je nedvojbeno područje izričaja ovog brenda, a poput svjetskih poznatih imena francuske industrije luksuza donosi umjetnost življenja i odbacuje konvencionalno u potrazi za užitkom u životu. Cilj mu je utjeloviti francusko znanje i umijeće luksuznog oblikovanja automobila.
Povijest za brend DS Automobiles je bitan segment, a njegova nas vraća u 1955. godinu u Pariz, grad koji se ističe kao jedan od identiteta brenda. Naime, Pariz kao prijestolnica luksuza, mode, elegancije i tog opijajućeg chica kolijevka je svih modela DS Automobiles. Sam brend izgrađen je na nevjerojatnom nasljeđu, modelu DS iz 1955., jednom od najrevolucionarnijih i najljepših automobila u povijesti. DS vozila posebno su osmišljena za tehnološki osviještene kupce koji žele izraziti svoju osobnost, individualizam i avangardan dizajn. DS modeli spajaju prepoznatljiv dizajn i tehnologiju, udobnost i dinamičnost, plemenite materijale i profinjenost, a izvrsnost se očituje i u najsitnijim detaljima.
Ova luksuzna i jedinstvena pariška marka hrvatskom tržištu se priključila u jesen 2022. godine i očekivano odmah izazvala veliku pažnju među ljubiteljima luksuznog dizajna. Dolazak brenda u Hrvatsku obilježeno je otvorenjem DS Storea Zagreb, prodajno-servisnim centrom DS Automobilesa koji se nalazi na zapadnom dijelu grada, u Kovinskoj 22.
Obzirom da je riječ o brendu koji svoju publiku ne dijeli na mušku i žensku, već je percipira kao kupce koji vole dizajn, profinjenost i ono nešto drugačije u odnosu na konkurenciju u premium segmentu, DS Store je dizajniran je kao luksuzni butik. Sam ulazak u njega kupce uvodi u svijet istinskog i povijesno potkovanog luksuza i prestiža, pružajući ekskluzivno iskustvo i ugođaj kupnje kakvo do sada nisu imali prilike iskusiti. Bilo da je riječ o dizajnerskom namještaju koji izaziva ushit već pri pogledu, glazbi ili izloženim prestižnim DS modelima, jedinstvena pariška chic atmosfera opipljiva je na svakom koraku.
Baš kao što su vožnja DS automobilima i ulazak u DS Store iskustva za pamćenje, opipljiva i prestižna, takvo je bilo i obilježavanje prvog rođendana poslovanja brenda u Hrvatskoj koje nas je povelo na putovanje do Istre. Avantura koja je spojila profinjeni automobilski dizajn s bogatstvom kulture i gastronomije započela je u DS Storeu u čijem izlogu se nalaze Modeli DS3, DS7 te vjerojatno najpopularniji model među kupcima DS4, koji je žiri Međunarodnog festivala automobila proglasio najljepšim automobilom na svijetu za 2022. godinu.
Bio je to doživljaj Istre na potpuno nov način, kroz luksuzno putovanje s DS Automobiles koje nas je odvelo od Aura Muzeja u Humu, ručka u San Canzianu, potrage za tartufima u Old Riveru te večere i noćenja u Kempinskom u Savudriji do krune putovanja - posjeta Astronomskom Centru Rijeka. Svaka postaja vješto i maštovito je spajala magičnost istarske kulture i gastronomije s pariškom markom automobila koja u svom DNK ima utkan pariški chic i čisti luksuz.
Avantura je počela posjetom Aura Muzeju u Humu, najmanjem gradu na svijetu. Muzej koji predstavlja pravu riznicu povijesti istarskih rukotvorina vješto oživljava prošlost, istražujući tradiciju i rafiniranost istarskog područja istovremeno povezujući DS-ovu francusku tradiciju ručne izrade koja je poznata stoljećima.
Istra i tartufi idu ruku po ruku, a potraga za tartufima u Istri ne predstavlja samo gastronomsku avanturu. I baš kako su tartufi jedan od zaštitnih znakova Hrvatske, tako su automobili već stoljećima zaštitni znak Francuske.
Old River pružio je prikaz moderne tradicije, i pokazao da potraga za tartufima u Istri ne predstavlja samo gastronomsku avanturu, već i spoj s prirodom i lokalnom kulturom. I baš kako su tartufi jedan od zaštitnih znakova Hrvatske, tako su automobili već stoljećima zaštitni znak Francuske.
Nakon kulturnog iskustva u Humu, put nas je odveo do San Canziana, ekskluzivnog boutique hotela koji je bio domaćin vrhunskom ručku. Visoka gastronomija s modernim twistom prilagođena zahtjevnim klijentima savršeno je dočarala DS Automobiles individualca koji želi maksimum od života.
Kempinski Hotel Adriatic pružio je nezaboravan doživljaj uživanja u istarskom zalasku sunca s pogledom na more. Luksuzna atmosfera hotela pružila nam je opuštanje pod zvijezdama dok je besprijekorno uređen interijer hotela savršeno nadopunio iskustvo uživanja.
Vrhunac putovanja bio je posjet Astronomskom Centru Rijeka. Smješten uz obalu, centar je pružio jedinstvenu priliku da zaronimo u svemir i otkrijemo tajne zvijezda, ostavljajući nas nadahnutima i impresioniranima ljepotom svemira.
Istarska avantura još je jedna dokaz da luksuz ne mora nužno biti opipljiv, već satkan od biranih iskustva i uspomena koje stvaramo putovanjima. DS Automobiles, svojim sofisticiranim dizajnom i udobnošću, idealan je suputnik za otkrivanje destinacija gdje se prošlost i sadašnjost susreću s elegancijom i stilom i stvaranjem iskustva za pamćenje.
Prilog je nastao u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima te u suradnji s DS Automobiles.