Greenline u Škodinoj ponudi predstavlja isto što i BlueMotion u Volkswagenovoj - spoj ekonomičnih i ekološki orijentiranih tehnologija koje automobil čine štedljivijim
U slučaju nove Octavije Greenline Česi su upotrijebili već standardnu paletu trikova poput smanjivanja ukupne mase, upotrebe sustava start-stop i tehnologije pretvorbe kinetičke u električnu energiju, unaprijeđene aerodinamike, guma s nižim otporom kotrljanja i duže prijenosne omjere ručnog mjenjača.
Najveću prevagu, ipak, čini moderni 1,6-litreni common-rail dizelaš pod poklopcem koji razvija 110 KS.
Motor je deklariran na potrošnju od svega 3,3 litre goriva na stotinu kilometara te emisiju CO2 od svega 87 grama po kilometru.
U stvarnim uvjetima će ovi brojevi biti nešto viši, no i dalje je riječ o impresivnom rezultatu.
Škoda zasad nije definirala cijenu Octavije Greenline.