U 2016. zaljubljenice u modu koje nemaju problema s budžetom bile su zaluđene Guccijem, točnije njihovim loafericama s krznom, kao i predimenzioniranim hudicama s potpisom hit brenda Vetements. To su ujedno bili najomiljeniji brendovi, pokazali su rezultati prodaje najvećih luksuznih web trgovina na svijetu, Net-a-portera i Matches Fashiona
Luksuzna web trgovina Net-a-porter objavila je da su u 2016. fashionistice najviše kupovale Gucci, Vetements i Balenciagu. Trgovina Matches Fashion otkriva da su Gucci i Vetements dominirali među najbolje prodavanim krpicama.
Lisa Aitken, direktorica prodaje na Net-a-porteru, otkriva da suGuccijeve loaferice bile najprodavaniji artikl u njihovoj trgovini, što ne čudi, kaže, kad se njima s lakoćom može postići kul look. No nisu samo krznene lofaerice bile hit, kupci su tražili i one od brokata te baršuna.
Predimenzionirana Vetementsova hudica bila je ultimativni hit u 2016., otkrivaju s Net-a-portera i Matches Fashiona.
Još jedan kultni komad na Net-a-porteru bile su natikače s visokom petom i ogromnom mašnom brenda No.21., a za njima nisu puno zaostajale Miu Miu balerinke koje se vežu oko gležnja.
Sandale s velikom mašnom brenda No.21 oduševile su trendseterice
Balerinke Miu Miu bile su apsolutni hit
Omiljene među fashionisticama, ali i modnim urednicima, bile su čizme iznad koljena Stuarta Weitzmana, najprodavaniji model i u 2015.
Uniseks bomberica brenda Alpha Industries bila je najprodavanija krpica u trgovini Shopbop.
Na Shopbopu su se tražile i chic sandale s resicama brenda Aquazzura
Vetementsove hit traperice najprodavaniji su artikl u ovoj godini na Matches Fashionu, dok je u istoj trgovini najprodavanija haljina bila ona zvonolikih rukava i puderaste roza nijanse srpske dizajnerice s londonskom adresom, Roksande Ilinčić.
Najpoželjnije traperice u 2016. dolaze s potpisom Vetementsa