Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca
TV reklamu koja počinje rečenicom – 'Pločice, ma daaaj, kome trebaju pločice kada imaš nos' vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.
Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo 'ja'. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u tri moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe Daily Fragrance miris je za svaki dan koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema.
•Daily fragrance Signature – miris Oud Wood and Vanilla - točka na 'i' tvom savršenom stilu
•Daily fragrance Urban – miris Tobacco & Amber - miris koji te izdvaja iz mase
•Daily fragrance Adrenaline – miris Iced Musk & Ginger - miris za savršen početak dana
Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste tri mirisne linije: Signature, Urban, Adrenaline.
Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi.
Axe. Find your Magic.