Moderne popločene ulice četvrti Dumbo i prenamijenjena skladišta u Brooklynu pozadina su luksuznih butika, restorana i kafića u koja rado zalaze poznate osobe. Nedavno je ondje viđena i modna ikona i jedna od vodećih influencerica današnjice, Olivia Palermo, koja je još jednom očitala lekciju iz stila
Slavna trendseterica Olivia Palermo gdje god se pojavi izaziva veliku pažnju javnosti, no njezina su pojavljivanja uvijek dozirana i sa svrhom. Atraktivna brineta isključivo se može vidjeti na modnim događanjima, no obzirom da su ona, kao i većina koncerata i predstava otkazani, lijepu influencericu paparazzi proteklih mjeseci prate u stopu, ne bi li je uslikali u šetnji sa suprugom ili njhovim krznenim ljubimcem.
Nedavno im je pošlo od ruke uslikati je u šetnji njujorškom četvrti Dumbo, no ovog je puta 34-godišnja Palermo bila sama. Slavna brineta plijenila je pažnju u ležernoj, a istovremeno vrlo chic i upečatljivoj odjevnoj kombinaciji koja nam je posebno zapela za oko.
Poznata po svojoj ljubavi prema slojevitom odijevanju i vještom poigravanju s uzorcima, bojama i teksturama, Palermo je ulicama New Yorka prošetala u statement bundi od krzna lisice, odvažnog leopard uzorka sa zelenim krznenim ovratnikom s potpisom brenda Cara Mila, čija cijena iznosi oko 42.500 kuna.
Palermo ovih dana radije bira udobne komade pa nas nije iznenadilo to što je ovaj put, umjesto za trapericama, posegnula za tajicama. Riječ je o tajicam s potpisom brenda Alo Yoga koje je slavna ljepotica uskladila s udobnim i toplim bucama u jarko žutoj boji.
Buce i planinarske čizme ove sezone su popularnije no ikad, a Palermo je odabrala efektni model na vezanje i dodatkom čarape. Riječ je o modelu buca s potpisom brenda Inuikii, čija cijena iznosi 1.800 kuna. Brend je trendi buce na tržište izbacio 2012, a iste je godine sličan model u svoju kolekciju uvrstila i francuska dizajnerica Isabel Marant.
Brend Inuikii posljednjih je godina vrlo popularan među trendsetericama, a činjenica da ga je u svoj ormar uvrstila i slavna ikona stila sigurno će mu donijeti planetarnu popularnost. Riječ je o relativno mladom brendu osnovanom 2012. godine te posvećenom isključivo dizajniranju tople obuće namijenjene zimskih mjesecima.
Ime je nastalo kao inspiracija grendlanskih zima i švicarskih srca, a sastoji se od dvije riječi koje opisuju ljepotu dviju priča - 'inu' koja u prijevodu znači 'atraktivna' i koristi se za opis djevojke te 'ikii' koja s druge strane znači 'hladnoća' i predstavlja simbiozu zime i tople čizme. Obje riječi opisuju ono što brend Inuikii predstavlja - ljepotu hladnoće.