Njemačko istraživanje pokazalo je da tinejdžeri koju su izloženi oglasima za cigarete češće postaju pušači
Istraživanje je trajalo devet mjeseci, a željelo se vidjeti kako oglašavanje općenito te posebice oglašavanje cigareta utječe na mlade. Praćeno je 2.102 njemačkih tinejdžera koji nikada nisu pušili cigarete. Prvo su im pokazivani oglasi kojima se reklamira pušenje, a potom i oglasi za odjeću, slatkiše, mobitele i automobile.
Nakon perioda od devet mjeseci 13 posto tinejdžera počelo je pušiti cigarete. Znanstvenici smatraju da su oglasi s cigaretama zaslužni za početak pušenja kod tinejdžera jer ostali oglasi nisu imali sličan učinak na njih.
Ostali faktori koji također igraju ulogu kao inicijator konzumacije duhana su i prijatelji koji puše te niži društveni status.
Treba istaknuti da je 90 posto odraslih pušača počelo pušiti upravo u teen razdoblju svog života, navodi američko udruženje pedijatara. Svaki udah dima cigarete unosi u tijelo preko 400 različitih opasnih kemikalija i spojeva.