U doba u kojem modni svijet favorizira nosive, praktične i udobne komade, chic stil Carolyn Bessette Kennedy ponovno se našao u fokusu
Carolyn Bessette Kennedy bila je istinska modna ikona 90-ih godina, a nakon što je 16. srpnja 1999. godine preminula u padu zrakoplova sa suprugom Johnom F. Kennedyjem Juniorom, postala je simbol, uzor i vječna inspiracija.
Više od 20 godina kasnije ona je i dalje simbol elegancije, visoke mode i odijevanja kao načina izražavanja. Više o tome pisala je Sunita Kumar Nair, a uskoro će objaviti njenu biografiju, čime se modna ikona vraća u fokus javnosti.
Njen prepoznatljiv stil podrazumijevao je jednostavne modne klasike kao što su bijele košulje, pencil suknje, traperice, mokasinke i salonke, haljine na naramenice i muževni kaputi širokih ramena. Upravo ove komade viđali smo u prvom planu na revijama tijekom Tjedna mode u New Yorku, na kojima su dizajneri uspješno oživjeli ovaj neprolazan stil odijevanja.
Za razliku od princeze Diane, koja je zbog svog kraljevskog statusa, ljepote i prerane smrti pretvorena u legendu, Carolyn se manje pamti kao ličnost, a više kao začetnicu jedinstvenog stila odijevanja.
Njena iznimna povučenost i odbijanje ijednog intervjua nakon udaje u slavnu obitelj samo je pojačala interes javnosti fokusirane na jedino što joj je preostalo - njene stajlinge.
Sve što je nosila stjecalo bi kultni status pa se smatra začetnicom stila nošenja bijelih košulja te osobom koja je najzaslužnija za uspjeh brendova kao što su Carolina Herrera i Sandy Liang.
Njene omiljene bijele košulje s raskopčanim gornjim gumbićima u novim kolekcijama su replicirale modne kuće kao što su Dior, Bally i Altuzarra, a njene omiljene pencil suknje u boji devina krzna prigrlili su Michael Kors, Gucci, Max Mara i Saint Laurent.
'Njen stil uvijek se doimao iznimno opuštenim i praktičnim. Djelovala je jedinstveno američkom, ali modernom u najboljem smislu te riječi', ističe John Hellmann, profesor sa Sveučilišta Ohio, dok kreativni direktor Caroline Herrere dodaje:
'Minimalističko odijevanje koje je ona propagirala dolazilo je s karakterom. Nikad nije bila sterilna ili dosadna. Mislim da sam vidio svaku njenu sliku koja postoji i uvijek se vodim njenim stilom kada uklanjam pokoji suvišni volan s košulje', kaže dizajner Wes Gordon.
Osim što i dalje osvaja svojim dostojanstvom i suzdržanim stilom kao izrazom autentičnosti i osobnosti, Carolyn fascinira i zato što je posjedovala vrlo ograničen broj odjevnih komada, posebno za jednu javnu ličnost.
'Imala je tek 30 do 40 komada odjeće u svom ormaru. Nekoliko crnih hlača, nekoliko prilagođenih košulja i poneki komad za svečana događanja', kaže Kumar Nair, uz zaključak:
'I danas si velik broj dizajnera i zaljubljenica u modu prilikom stiliziranja odjeće postavlja pitanje bi li Carolyn ovo nosila i na koji način. To je prava ostavština.'