ANTONIO BANDERAS

Orbit Tv kampanju 'prekida' s neugodnim okusom u ustima nakon jela

26.02.2013 u 09:53

Bionic
Reading

Vodeći brand žvakaćih guma bez šećera Orbit, započinje s emitiranjem TV reklame u kojoj glavnu ulogu ima slavna holivudska zvijezda, Antonio Banderas. Reklama imena “Break up with lingering food” prikazuje Banderasa u okruženju animiranih likova u obliku omiljene hrane, kako bi na najbolji način gledateljima približili break up temu

Reklama koja s emitiranjem kreće u Hrvatskoj 24.02., potiče potrošače da se nakon konzumacije hrane, žvakaćim gumama Orbit riješe neugodnog okusa u ustima i tako održe zube čistim i zdravim.

Sve počinje u jednom restoranu, gdje nakon ukusnog obroka zvijezda Shreka i Desperada primjeti dosadan komadić hrane u ustima. Trenutak kasnije, hrana koju je maloprije pojeo postaje živa i pojavljuje se u obliku 'Food Ganga', koji se sastoji od animiranih likova krafne i kolača.

Banderas se trudi osloboditi od dosadne hrane, pokušavajući 'prekinuti' s njom i animiranim likovima. Dok to pokušava, nagnut preko stola komentira: 'Gledajte, ručak je gotov, pa je i ova veza gotova'. Istovremeno, krafna očajnički pokušava spasiti vezu pitajući se: 'Je li ovo stvarno prekid ?'. Dijalog se iz rasprave pretvori u dobro znani prekid iz holivudskog klasika, sve dok Banderas ne izvadi žvakaće gume Orbit i pobjedonosno uzme jednu. Čim to napravi, svježina žvakaće gume daleko otpuše animirane likove, osiguravajući prekid s dražesnom krafnom

Pun samopouzdanja, Banderas napušta stol sa smiješkom na licu, a glas dodaje 'Prekini s dosadnom hranom', 'Za čiste i zdrave zube: Jedi, pij, žvači Orbit'.

Spot za novu Orbit kampanju možete pogledati na:

Banderas komentira: 'animacija je moja strast, pa mi je mogućnost da glumim uz animiranog lika, osim posuđivanja glasa, bila nešto potpuno novo. Raditi s neslavnim Food Gangom bilo je jako zabavno. Međutim, morao sam se još i više koncetrirati, budući da sam glumio s krafnom koja vrlo lako može ukrasti scenu.


Darja Šušteršič komentira: 'kao dio naše 'Jedi, pij, žvači Orbit' kampanje, za 2013. htjeli smo napraviti nešto zabavno, a istovremeno personificirati potrošačev odnos s hranom. Kako svi volimo jesti i piti, tako smo upoznati i s činjenicom da hrana i piće ostavljaju okus u ustima kojeg se ne možemo tako lako riješiti. Antonio, uz pomoć Food Ganga, na briljantan način prenosi taj scenarij. Svrha kampanje je komunikacija prednosti oralne njege s Orbit žvakaćim gumama.