I dok mnoge zaljubljenice u modu izolaciju krate radeći sve ono za što konačno imamo vremena poput preslagivanja ormara, želimo ostati i u korak s trendovima kad globalna pandemija konačno popusti
Trendsterice su uvijek u potrazi za onim univerzalnim komadom koji laska figuri i može se nositi u brojnim prigodama.
Načelo održive mode polako usvajaju i high street brendovi koji sve češće u svoju ponudu uključuju odjeću koja je ili izrađena prema eko standardima ili se može nositi više sezona.
Livia Firth, osnivačica i direktorica Eco-Agea, lansirala je kampanju # 30Wear, koncept koji potiče ljude da razmisle hoće li nositi odjevni komad barem 30 puta prije kupovine. I dok se nošenje istog komada 30 puta možda ne čini kao težak zadatak, pronalaženje inovativnih načina nošenja istog predmeta može ponekad biti izazov. Srećom, influencerice i modne blogerice imaju bezbroj cool rješenja koja možemo iskopirati i mi.
Stoga nas uvijek veseli kad otkrijemo komad koji možemo nositi od jutra do mraka poput neodoljive cvjetne mini haljine u kombinaciji bijele i crne s potpisom omiljenog britanskog brenda Topshop koji vole i naše zaljubljenice u modu.
Ova šarmantni proljetni komad već je osvojio mnoge zaljubljenice u modu koje su nam pokazale kako je ova haljina itekako isplativa investicija te fantastično izgleda i kombinaciji s bijelim tenisicama ili gležnjama na petu, ali i ako je nosite sa sandalama.
Sudeći prema ponudi u trgovinama, s cvjetnim uzorkom nastavit ćemo i ovoga proljeća, a ovaj ženstveni dezen doista je puno puta pokazao svoju neuništivost.